Strona 1 z 3

Turbo 2JZ-GE IS300

: 13 maja 2013, o 08:09
autor: lukaszb24
Minelo troche czasu od SWAPA z 1GFE NA 2JZ-GE i jednak braklo mocy. Czyli dokladamy turbo do 2JZ. A wiec
Skrzynia zostaje i wtryski podobno wytrzyMaja do okolo 350-400km
I teraz nie wypowiedza sie bardziej doswiadczeni co dokladnie bedzie potrzebne, tylko prosze o nie pisanie zbednych komentarzy ze sie nie oplaca itd.
Wieksza moc silnika wiaze sie z odprezeniem glowicy a ja nie chce tego robic bo prawdopodobnie taka moc wystarczy do samochodu na co dzien

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 13 maja 2013, o 09:11
autor: ledziu
Będziesz potrzebował kolektor wydechowy, turbo, wydech, coś do sterowania np: DET3, dolot, IC np: z supry TT/aristo/ trochę orurowania, może jakiś zaworek blow off.
Silinik w seryjnej konfigurancji powinien wytrzymać 400-450KM ale zawsze zostawiaj sobie margines bezpieczeństawa ponieważ dane z różnych for mogą być nad to optymistyczne. Samo odprężenie jest proste i nie ma się czego obawiać stosujesz zwykłą uszczelkę od GTE tylko do stage 1 jest to niepotrzebne (podobno)
Może o czymś zapomniałem ale wyjdzie w praniu :biggrin2:

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 13 maja 2013, o 09:23
autor: carsik
podsumowując jakieś 10-11kzł

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 13 maja 2013, o 17:12
autor: lukaszb24
A jak najlepiej doprowadzic smarowanie olejem do turbiny ??

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 13 maja 2013, o 23:20
autor: klexus
lukaszb24 pisze:A jak najlepiej doprowadzic smarowanie olejem do turbiny ??
Z podstawy filtra oleju

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 13 maja 2013, o 23:52
autor: lukaszb24
Jak by ktos mial jakies zbedne graty potrzebne do uturbienie 2JZ to chetnie odkupie

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 14 maja 2013, o 03:31
autor: BeeMiX
Zależy na jakich gratach chcesz to składać. Mnie 10 tyś to kosztowało odświeżenie motoru po awarii :biggrin2:

Masz VVTi czy bez ? Jaka skrzynia ?

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 14 maja 2013, o 08:07
autor: lukaszb24
Jest VVTi skrzynia automat pieciobiegowy

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 14 maja 2013, o 08:47
autor: ledziu
lukaszb24 pisze:Jest VVTi skrzynia automat pieciobiegowy
Łoj :biggrin2: to masz kiepskie zestawienie. Generalnie z motorownią nie ma wielkiego bólu tylko skrzynka jest troszku mniej trwała niż jej poprzedniczka 4biegowa.

Co do części używanych to musisz raczej dużo szukać w necie. Jeżeli będziesz zainteresowany to poszukam coolera od aristo albo od supry TT spokojnie któryś z nich starczy do planowanych mocy.
Co do turbinek to raczej preferuje nowe chyba że kupisz jakiegoś populusa firmowego który jak sie zepsuje to tanio będzie można go naprawić/dokupić.

Reszta kwestia szczęścia.

Re: Turbo 2JZ-GE IS300

: 14 maja 2013, o 09:09
autor: lukaszb24
Z tego co mi wiadomo to skrzynia do 350km wystracza spokojnie a ja nie chce wyzej ciagnac. Turbo bedzie nowe za dobre pieniadze od Volvo s80 3.0 Turbo ktore wystarcza do 380 km.
Cooler to chyba najmniejszy problem ale jak bys mial w dobrych pieniadzach to oczywiscie sie dogadamy.
Teraz co z ukladem paliwowym ?? podobno trzeba zalozyc pompke walbro 255 ale czy nie bedzie problemu z jej montazem w zbiorniku ??? i czy na pewno seryjne wtryski wytrzymaja do 350 km ???