2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG ECU?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Awatar użytkownika
Roz
Lex user
Posty: 77
Rejestracja: 27 gru 2011, o 23:14
Model Lexusa: IS300T
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post autor: Roz »

BeeMiX pisze:Zostaw VVTi, zmien wałki, wrzuć EMU (moze sterowac VVTi) i zyskasz naprawde sporo mocy. Nie wywalaj tego bo tylko na tym stracisz
narazie zostawiam vvti, mam tez przygotowane graty na sztywne ustawienie motoru wraz z regulowanymi kołami rozrzadu, w wolnym czasie zbadamy.
Strojenie na standalone ktory tez swietnie sobie radzi z vvti i jest sporo mocniejszy od EMU.
Dzieki
RozLEX
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: 2JZ 3.0 24 VVTI CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁKA SSĄCEGO NA ORG E

Post autor: BeeMiX »

No widzisz, widocznie odrobili lekcje bo Gul mowil ze w tej Suprze do dragu zostawili vvti i sprawia sie swietnie. A co to za standalone ? W 6 cylindrowym aucie na ulice nie widze potrzeby niczego innego jak EMU.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości