Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego

Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez kawaleria06 » 22 kwi 2014, o 19:45

Witam wszystkich.
Poniżej wrzucam wykres z hamowni przed i po założeniu sportowego filtra powietrza K&N.
Wychodzi, że przez te 11lat i 245tys km uciekło mi w las 13koników:( Czy to przez kończący się katalizator jak twierdzi mechanik? Czy wykresy wam coś mówią?
Co prawda filtr dodał te 5KM i dźwięk jest lekko bajerancki:) ale ogólnie zastanawiam się dlaczego te konie uciekły> Da się coś z tym zrobić by powrócić do fabrycznych 155KM?
Załączniki
Obraz1.jpg
Hamownia z K&N
(68.05 KiB) Pobrane 2129 razy
Avatar użytkownika
kawaleria06
Lex user
 
Posty: 73
Dołączył(a): 21 paź 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Leźnica Wielka

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez baniaq » 22 kwi 2014, o 20:06

A to jest stożek, czy montaż w miejscu fabrycznego filtra?
Avatar użytkownika
baniaq
Lex Maniak
 
Posty: 823
Dołączył(a): 4 cze 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez forest » 22 kwi 2014, o 20:23

ho ho :D nareszcie mamy wykres z K&N i bez... jednak coś daje :doh:
hmm, może wycięcie środkowego KATa coś da?
ewentualnie wsadzić bajerancki tłumik końcowy DOBREJ firmy
:scratch:
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez kawaleria06 » 22 kwi 2014, o 20:48

To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?
Avatar użytkownika
kawaleria06
Lex user
 
Posty: 73
Dołączył(a): 21 paź 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Leźnica Wielka

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez forest » 22 kwi 2014, o 21:01

po wywaleniu kata w miejsce sondy wkręcasz emulator, następnie w emulator wkręcasz sondę i problem znika
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-kwasowka-i4165430006.html
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3744
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez Travis » 22 kwi 2014, o 21:08

kawaleria06 napisał(a):To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?



Tak jak pisze forest montujesz emulatory. Map nowych nie wgrasz to jest komp Denso tego nie obejdziesz ;) na jakiekolwiek przyrosty mocy bez zainwestowania grubej waluty raczej bym nie liczył. Wywal kata i ciesz się z tych kucy które jeszcze są.

Druga sprawa nie martwiłbym się koniami mechanicznymi lecz momentem obrotowym. 5km w tą czy w tamtą stronę nawet nie odczujesz za to ubytek Nm jest odczuwalny.
Ostatnio edytowano 22 kwi 2014, o 21:11 przez Travis, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Travis
Lex Master
 
Posty: 1456
Dołączył(a): 8 gru 2010, o 14:33
Lokalizacja: Nowy Targ
Model Lexusa: GS430 MK3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Targ

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez kawaleria06 » 22 kwi 2014, o 21:10

Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
Avatar użytkownika
kawaleria06
Lex user
 
Posty: 73
Dołączył(a): 21 paź 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Leźnica Wielka

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez cdexnh » 22 kwi 2014, o 21:24

ja dane katalogowe uzyskałem własnie z filtrem k&n ;p bez nie robilem
Avatar użytkownika
cdexnh
Lex user
 
Posty: 260
Dołączył(a): 19 cze 2013, o 22:54
Model Lexusa: is200 sc compressor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krakow

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez carinus » 22 kwi 2014, o 21:33

kawaleria06 napisał(a):Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?


Poczytaj wszystkie dostępne posty na temat podnoszenia mocy,nie jest prosto i tanio.Dowiesz się też dlaczego taniej jest doładowac wolnossaka niż wydobyć parę koni bez dmuchania.
Avatar użytkownika
carinus
Lex Master
 
Posty: 1871
Dołączył(a): 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: IS200 SC Turbo,RX400h,IS220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Postprzez ledziu » 22 kwi 2014, o 22:14

Czyli kolejny raz okazała się lipa...z dokładaniem mocy n/a bez użycia $$$. Dokładnie to co przy dolocie injena i gs430...z tą różnicą że nawet nie wyszło 5KM do przodu. I pół biedy jak pałer nie wzrosnie kiepsko bo niutek się nie rusza więc pałer nawet jeżeliby podskakiwał to autko i tak jechałoby podobnie.

P.S
Czytałem też ścieżkę zdrowia Pana który chciał więcej pałera N/A przy V8 LS2 ile to go kosztowało i ile przy tym było zachodu...
ledziu
Lex Master
 
Posty: 2398
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Następna strona

Powrót do Tuning mechaniczny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości