Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
User avatar
kawaleria06
Lex user
Posts: 63
Joined: 21 Oct 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Skąd:: Leźnica Wielka
Contact:

Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by kawaleria06 »

Witam wszystkich.
Poniżej wrzucam wykres z hamowni przed i po założeniu sportowego filtra powietrza K&N.
Wychodzi, że przez te 11lat i 245tys km uciekło mi w las 13koników:( Czy to przez kończący się katalizator jak twierdzi mechanik? Czy wykresy wam coś mówią?
Co prawda filtr dodał te 5KM i dźwięk jest lekko bajerancki:) ale ogólnie zastanawiam się dlaczego te konie uciekły> Da się coś z tym zrobić by powrócić do fabrycznych 155KM?
Attachments
Obraz1.jpg
Hamownia z K&N
(68.05 KiB) Downloaded 2129 times
User avatar
baniaq
Lex Maniak
Posts: 789
Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by baniaq »

A to jest stożek, czy montaż w miejscu fabrycznego filtra?
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by forest »

ho ho :D nareszcie mamy wykres z K&N i bez... jednak coś daje :doh:
hmm, może wycięcie środkowego KATa coś da?
ewentualnie wsadzić bajerancki tłumik końcowy DOBREJ firmy
:scratch:
SC430 '2002
User avatar
kawaleria06
Lex user
Posts: 63
Joined: 21 Oct 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Skąd:: Leźnica Wielka
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by kawaleria06 »

To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by forest »

po wywaleniu kata w miejsce sondy wkręcasz emulator, następnie w emulator wkręcasz sondę i problem znika
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 30006.html
SC430 '2002
User avatar
Travis
Lex Master
Posts: 1427
Joined: 8 Dec 2010, o 14:33
Model Lexusa: GS430 MK3
Skąd:: Nowy Targ
Location: Nowy Targ
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by Travis »

kawaleria06 wrote:To jest filtr na miejsce oryginalnego. Może mi się też wydaje ale jakby czuję delikatną różnicę w jeździe:) jakby szybciej się zbierał. I ten dźwięk...:) kocham to.
Prawie wszyscy spece twierdzą, że jeśli wywale calkiem kata to będą ciągłe błędy wyskakiwać, trzeba wgrywać nową mapę itp. więc nie wiem czy to robić.
Ma ktoś prawdziwą opinię na ten temat?

Tak jak pisze forest montujesz emulatory. Map nowych nie wgrasz to jest komp Denso tego nie obejdziesz ;) na jakiekolwiek przyrosty mocy bez zainwestowania grubej waluty raczej bym nie liczył. Wywal kata i ciesz się z tych kucy które jeszcze są.

Druga sprawa nie martwiłbym się koniami mechanicznymi lecz momentem obrotowym. 5km w tą czy w tamtą stronę nawet nie odczujesz za to ubytek Nm jest odczuwalny.
Last edited by Travis on 22 Apr 2014, o 21:11, edited 1 time in total.
User avatar
kawaleria06
Lex user
Posts: 63
Joined: 21 Oct 2013, o 22:22
Model Lexusa: is 200 sport cross
Skąd:: Leźnica Wielka
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by kawaleria06 »

Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
User avatar
cdexnh
Lex user
Posts: 244
Joined: 19 Jun 2013, o 22:54
Model Lexusa: is200 sc compressor
Skąd:: Krakow
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by cdexnh »

ja dane katalogowe uzyskałem własnie z filtrem k&n ;p bez nie robilem
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by carinus »

kawaleria06 wrote:Takie buty:) To nie wiedziałem. Ale wywalić tylko środkowy czy wszystkie? Ile można z tego zyskać? Czy nie zaszkodzi w jakiś sposób? (zwiększy spalanie, silnik będzie bardziej obciążony itp)?
Poczytaj wszystkie dostępne posty na temat podnoszenia mocy,nie jest prosto i tanio.Dowiesz się też dlaczego taniej jest doładowac wolnossaka niż wydobyć parę koni bez dmuchania.
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by ledziu »

Czyli kolejny raz okazała się lipa...z dokładaniem mocy n/a bez użycia $$$. Dokładnie to co przy dolocie injena i gs430...z tą różnicą że nawet nie wyszło 5KM do przodu. I pół biedy jak pałer nie wzrosnie kiepsko bo niutek się nie rusza więc pałer nawet jeżeliby podskakiwał to autko i tak jechałoby podobnie.

P.S
Czytałem też ścieżkę zdrowia Pana który chciał więcej pałera N/A przy V8 LS2 ile to go kosztowało i ile przy tym było zachodu...
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests