Is200 vs Swap silnika z IS300

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Riki
Lex Driver
Posty: 480
Rejestracja: 20 paź 2013, o 23:24
Model Lexusa: is 200
Skąd:: Krasnystaw
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: Riki »

Ja jestem w trakcie swapa na 2jz ge powiem tyle nie taki diabeł starszny jakim go malują ,jak ktoś ma głowę i lubi kombinować to ogarnie swapa w podobnej kasie co dobre dmuchanie do 1ge. A kto nie spróbował ani jednego ani drugiego to może gdybać :) moim zdaniem wkładając 2jz mamy seryjna moc co w 1ge po modach do tego dochodzi ryzyko ze coś pójdzie nie tak jest spore ze coś może się wy.. Ja jestem stanowczo za swapem na 2jz ge + manual
Więc kolego Zequ jeśli byś chciał ogarniać swapa ( zakup silnika + wymiana ) zapraszam na pw jednego 2jz ge w automacie mam za sobą kolega zadowolony teraz sobie ogarniam w manualu (w58 )
Części do lexusów
IS 200-300 MK1
IS 220-250 Mk 2
Gs300-430 Mk2 Mk3
Ls 430 ufc 30
ls400 Ufc 20

-silniki
-skrzynie biegów
-el.blacharskie
-wiele innych
Więcje informacji 720 814 923 Lub pW
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carinus »

Wprowadzacie kolegę w błąd twierdzeniami o problemach z turbiną nie mając żadnych,dosłownie żadnych dowodów na potwierdzenie.Dzisiaj sprawdzałem że na turbinie nalatałem ok.26kkm na gazie jadąc autostradami po 1000km w jedną stronę i prędkości często podchodzą pod 200km/h-nic się nie dzieje.Spalanie w granicach 10.2-14l w zależnosci od prędkości.Nie mam udziałów w precederze montowania turbin,jednak uważam ze pieniądze wydałem dobrze i mam duże zadowolenie z jazdy.Zamiast jałowych dyskusji polecam sprawdzic organoleptycznie jak to jeździ i będzie wszystko wiadome.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: owczar »

Myślę, że pisane mam, działa i jestem zadowolony jest bardziej jałowe niż ta dyskusja. Napisz lepiej jakie zmiany przeszedł silnik, jaka turbina, ile dmuchniete, czym wystrojone, jaka moc i jaki koszt :) wtedy autor będzie miał porównanie.

Ja chciałem dmuchać w galancie, a kupiłem mocniejsze auto i jestem więcej niż zadowolony ;)
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: Yarecki »

owczar pisze:Myślę, że pisane mam, działa i jestem zadowolony jest bardziej jałowe niż ta dyskusja. Napisz lepiej jakie zmiany przeszedł silnik, jaka turbina, ile dmuchniete, czym wystrojone, jaka moc i jaki koszt :) wtedy autor będzie miał porównanie.

Ja chciałem dmuchać w galancie, a kupiłem mocniejsze auto i jestem więcej niż zadowolony ;)
Nie wytłumaczysz , jeszcze jest coś, takie dłubnięte auto jest bez większej wartości - bo zwykły koleś co to chce is200 tego nie kupi za Chiny ludowe.
Poza tym słychać tą turbinę i dźwięk nie jest przyjemny, miałem okazje jechać takim autem wiec jak dla mnie średnio, jakbym miał "dmuchać" to w coś extra jak IS300 wtedy jest killer i auto dla siebie jako zabawka a taki is200 turbo ma zbliżone osiągi do is300 którego można kupić bez zabaw w jakieś suszarki w dodatku zyskujemy super skrzynie AT a nie tragiczny manual z is200 którym trzeba mielić jak w TDI :dirol:
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
Posty: 1776
Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: Dawid0ss »

Yarecki pisze: a nie tragiczny manual z is200 którym trzeba mielić jak w TDI :dirol:
Hehe dobre

p.s. Tak na boku to powiem, że straszny z Ciebie zgryzol. Pzdr
Awatar użytkownika
Riki
Lex Driver
Posty: 480
Rejestracja: 20 paź 2013, o 23:24
Model Lexusa: is 200
Skąd:: Krasnystaw
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: Riki »

carinus pisze:Wprowadzacie kolegę w błąd twierdzeniami o problemach z turbiną nie mając żadnych,dosłownie żadnych dowodów na potwierdzenie.Dzisiaj sprawdzałem że na turbinie nalatałem ok.26kkm na gazie jadąc autostradami po 1000km w jedną stronę i prędkości często podchodzą pod 200km/h-nic się nie dzieje.Spalanie w granicach 10.2-14l w zależnosci od prędkości.Nie mam udziałów w precederze montowania turbin,jednak uważam ze pieniądze wydałem dobrze i mam duże zadowolenie z jazdy.Zamiast jałowych dyskusji polecam sprawdzic organoleptycznie jak to jeździ i będzie wszystko wiadome.
Jaki koszt całej operacji ? na ile auto jest wystrojone ? ja nie mówie ze to jest złe i ze lpg + turbo nie idzie w parze .
Tylko trzeba sobie zadać pytanie jakie moce chcemy osiągać?
Części do lexusów
IS 200-300 MK1
IS 220-250 Mk 2
Gs300-430 Mk2 Mk3
Ls 430 ufc 30
ls400 Ufc 20

-silniki
-skrzynie biegów
-el.blacharskie
-wiele innych
Więcje informacji 720 814 923 Lub pW
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

a ile potrzebujesz żeby sprawnie poruszać się po ulicy? 300Nm w tym samochodzie robi super robotę przy manualnej skrzyni. I LPG nie jest w tym żadną przeszkodą, wręcz jest bezpieczniejsze.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
ledziu
Lex Master
Posty: 2494
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: ledziu »

A ja powiem taaaaaak z doświadczenia dłubaka który przy wszystkim dłubie... :biggrin2:

Ogólnie każda z osób ma racje ale tylko częściowo... ;) .

Te osoby które jeszcze nie dłubały dużo wiedzą ale w teorii a te osoby które maja is200t i opisują tu swoje odczucia też ich doświadczenie ogranicza się do tego projektu.
Wiec jedni ganią w 100% a drudzy polecają w 100%...

Ja ze swojego punktu widzenia nie zdecydowałbym się na is200t i na swapa z 1g na 2jz ponieważ przed rozpoczęciem projektu mam milion przemyśleń które tu np: nie są brane pod uwagę.

A tak już całkowicie ogólnie

do sceptyków:

Chłopakom się udało, jeżdżą i są zadowoleni a to jest najważniejsze... :biggrin2:

do optymistów posiadaczy is200t:

macie prostą instalkę zamontowana za przyzwoitą kaskę a do tego wszystko jest pozytywnie wystrojone uwierzcie mi że to nie oznacza sukcesu przy wszystkich projektach w innych warsztatach ponieważ sa syfni spece, są syfni stroiciele (3/4) i są dodatkowe obwody w aucie które moga polecieć nawet bez winy instalatora. Do tego jest też jeszcze skrzywiona psychika kierownika (myśle o sobie) któremu szybko dany pałer się nudzi i ma coraz większe wymagania co do mocy, Nm i prowadzenia...

Więc Panowie cieszę się że akurat udało się Wam wstrzelić we wszystkie swoje wymagania ale uwierzcie mi że złożyło się na to wiele czynników i nie zawsze to się udaje. :biggrin2:
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

Ledziu, jesteś dłubaczem a to choroba nieuleczalna :biggrin2:

Można wszystko zrobić a jest to tylko kwestia kosztów. Ale od początku ten konkretny projekt IS200 T był pomyślany jako w miarę tani sposób na podniesienie osiągów samochodu ulicznego, nic do żadnego sportu. Jak najmniej zmian w samochodzie aby koszt był możliwie najniższy. Ten silnik ma spore możliwości, ale żeby z nich skorzystać trzeba zacząć dokonywać zmian w osprzęcie a w końcu w samym silniku. Ja ze swojej strony moge powiedzieć, że eksploatacja była bardzo przyjemna a ten podstawowy setup pozwalał juz na całkiem sporą dawkę szaleństwa :biggrin2:
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: klexus »

Carsik a jakie to mozliwości i ukryte moce drzemią w tym 1g -fe??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości