Is200 vs Swap silnika z IS300

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

uzyskanie 350KM nie jest tam wielkim problemem.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
a_rek
Lex user
Posty: 104
Rejestracja: 24 kwie 2014, o 21:33
Model Lexusa: 0s
Skąd:: GLIWICE
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: a_rek »

carsik pisze:uzyskanie 350KM nie jest tam wielkim problemem.
słowo klucz: na jak długo?!
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

raczej zwrot niż słowo, tylko do czego ma ono prowadzić? A ile żyje 1GFE? Napisałem jak byk, że wszystko jest kwestią kosztów. Dla Twojej informacji, 1GFE jest pochodną silnika 1G-GTE.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: klexus »

Carsik jakim kosztem w 10 000 sie zmieszczę ?? bo za tyle ładuje 3uz i o nic sie nie martwię.
Panowie jest takie powiedzenie że z kur...y anioła nie zrobisz, i wg mnie potencjał jest ale w 2jz, ale jak komuś siano wyłazi ze stodoły niech modzi ile wlezie,
Ja generalnie nie brałbym sie za to bo koszty są niewspółmierne do oczekiwanego efektu zadzierania grzywki w tył
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

no to ładuj i zobaczysz czy się nie będziesz martwił. Przecież ja nie proponuję aby ktoś rozkręcał w ten sposób 1GFE i nie wiem skąd wziąłeś kwotę 10000zł. Ja wiem, że na forum są sami mistrzowie kierownicy i 300Nm to za mało do sprawnego poruszania się ale mi całkowicie to wystarczało jak i kilku kolegom również. Piszę tylko o możliwościach.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
michalllw
Lex Master
Posty: 1540
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS-F
Skąd:: Bielawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: michalllw »

https://www.youtube.com/watch?v=0Ta6hXZkKIw

Tak do tego potencjału is200 :laugh1:

Jak komuś wystarcza 200km to ok ale mogę się założyć że właściciele is200T po kilku tygodniach użytkowania stwierdzili że 200km to troszkę mało i co teraz ? Pakować następne 10 tyś by uzyskać 50 km a takie soft turbo w 2jz podejrzewam że zrobi jakieś 300-350 km a to już coś ale wątpie że ktoś się przyzna publicznie że troszkę jednak żałuje uturbiania 1GFE Z MEGA POTENCJAŁEM
https://www.facebook.com/MMniceCARS/
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

genialny link i co z tego? Popytaj tych właścicieli IS200T, bo ja nie przypominam sobie żadnego, który miał wizję auta do sportu. Nie wiem po co w codziennym użytkowaniu byłoby potrzebne więcej KM, tak na marginesie KM się nie jeździ ale jeśli koniecznie chcesz porównania to sprawdź ile Nm ma 2JZ w zakresie 2500-3000rpm z wykresem chociażby mojego IS-a. Dla sprawnej codziennej jazdy ma znaczenie dolny zakres obrotowy pracy silnika a nie srylion KM powyżej 6krpm. Aha jeździłem IS-em który miał ponad 700Km i dalej twierdzę, że nie bardzo wiesz o czym piszesz. Takie podniecanie się liczbami jest dość niezdrowe.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
klexus
Lex Master
Posty: 1713
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
Model Lexusa: GS 300
Skąd:: Silesia
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: klexus »

W sumie do sprawnego przemieszczania sie wystarczy 155KM,
ile skasujesz goscia który z drogi zawita i poprosi o taki zestaw turbo?? , a ile za swap 3UZ??
o to mi chodzi ze koszty i przyjemnosc z jazdy i pewność ze dojade do celu, mając do wyboru wybieram V8 gdzie Nm mam od samego dołu i dzwiek silnika robi wieksze zamieszanie niz to turbo w 1G-fe
Awatar użytkownika
michalllw
Lex Master
Posty: 1540
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:43
Model Lexusa: IS-F
Skąd:: Bielawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: michalllw »

carsik pisze:genialny link i co z tego? Popytaj tych właścicieli IS200T, bo ja nie przypominam sobie żadnego, który miał wizję auta do sportu. Nie wiem po co w codziennym użytkowaniu byłoby potrzebne więcej KM, tak na marginesie KM się nie jeździ ale jeśli koniecznie chcesz porównania to sprawdź ile Nm ma 2JZ w zakresie 2500-3000rpm z wykresem chociażby mojego IS-a. Dla sprawnej codziennej jazdy ma znaczenie dolny zakres obrotowy pracy silnika a nie srylion KM powyżej 6krpm. Aha jeździłem IS-em który miał ponad 700Km i dalej twierdzę, że nie bardzo wiesz o czym piszesz. Takie podniecanie się liczbami jest dość niezdrowe.
Jeździłem is200 z kompresorem i jest ciut lepszy od is300 ale i tak dalej twierdze że te pieniądze są wyrzucone w błoto, lepiej kompresor kit kupić za 6tyś i śmigać bezawaryjnie a jak się znudzi to sprzedć kit
https://www.facebook.com/MMniceCARS/
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Post autor: carsik »

przecież nikt was nie namawia do jakichkolwiek działań. Zanim jednak zaczniecie dyskutować lepiej byłoby sie przejechać takim soft turbo a później udowadniać wyższość świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy :biggrin2: . Samochód jedzie momentem obrotowym a tego w tym setupie nie brakuje ok 300Nm przy 2600rpm. Nie wiem po co dodatek o bezawaryjności bo niby o czym ma świadczyć?

Klexus, zapewniam cię, że problemów jest dużo więcej przy wmontowaniu 3UZ-FE.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości