Strona 1 z 6

jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 18:34
autor: chmieliksr2
Witam . nie moge znalesc nic na forum porownania gwintow do is 200 .. zastatnawiam sie nad firma isc lub tein i moze ktos cos wie ktory byl by lepszy.. :P

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 18:48
autor: dS
Bierz ISC lub HSD. Aby kupić Teina z takim zakresem regulacji jak ma ISC musiał byś wydać co najmniej 2x tyle co wydasz na ISC. Jeśli jednak gotówka nie stanowi dla ciebie problemu i 7kafli wydajesz bez mrugnięcia okiem to bierz Teina.

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:04
autor: banan1984
gwint gwintem ale wazna jest tez wartosc kg/mm sprzezyn. OEM jest 5 przod i 5 tyl, jak zamierzasz opuscic fure np do poziomu gdzie wejdzie ci 1 palec albo wogole w nadkole nie chwytalbym sie niczego z wartosciami ponizej 10kg/mm

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:12
autor: chmieliksr2
banan1984 pisze:gwint gwintem ale wazna jest tez wartosc kg/mm sprzezyn. OEM jest 5 przod i 5 tyl, jak zamierzasz opuscic fure np do poziomu gdzie wejdzie ci 1 palec albo wogole w nadkole nie chwytalbym sie niczego z wartosciami ponizej 10kg/mm
nie znam sie dobrze na tym poniewaz to moje pierwsze autko .obecnie siedze za granica i musle aby cos zrobic przez ten czas co mnie nie bedzie i na wiosne wyjechac troche odmieniaonym .. chodzi mi o wyglad zeby fajnie wygladal i konfort jazdy dobry byl . obecnie sa amory bilsteina , sprezyny nie wiem jakie i przod jest obnizony na przeswitu okolo 2 cm max a tyl o duzo wiecej . na gwit mysle nie wiecej jak 4 tys.

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:22
autor: baniaq
Czyli w wersji OEM jest równo?
8/6 będzie za mało do opcji przód opona na równi z rantem błotnika, tył "na palec"? Skoro OEM jest 5/5, to czemu nikt nie bierze gwintu 10/10, itp? Rozkład mas w IS to niby 51/49%.

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:30
autor: forest
baniaq pisze:opona na równi z rantem błotnika, tył "na palec"?
jezeli chcesz tak jak napisał baniaq, to 10/8 będzie OK
mam tak teraz ustawione auto w wer. zimowej, czyli ISC Sport 10/8
przód - między błotnik a opone wchodzi pół palca
tył - między błotnik a opone wchodzą dwa palce

no i powem ci że przodu już wyżej nie podniosę bo się nie da - koniec gwintu
kolo jest 17x7.5J z oponą 205/50R17

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:31
autor: dS
Przecież to samo można uzyskać zwiększając tłumienie na amorze i odpowiednio ściskając sprężyny które są chyba progresywne czyli twardsze im bardziej je ściśniesz. Jeśli to będzie za mało to wtedy można pomyśleć o grubszych springach.

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:32
autor: baniaq
@forest:
Nie wypadają Ci plomby?

Re: jaki gwint is 200

: 4 lis 2014, o 19:37
autor: forest
baniaq, jeszcze się trzymają ;) ale ustawie sobie na SOFT i będzie GIT
dS, sprężyny można ścisnąć, ale też nie za mocno, bo mogą się szybciej "wyrobić" gumy u szczytu springa

: 5 lis 2014, o 09:28
autor: micrus
Forest a jak wygląda dostęp do pokrętła regulacji twardości w isc po zamontowaniu na aucie? Podnośnik jest potrzebny czy nie?