Może mają ,,opanowane'' IS200T i tyle ale mam wrażenie że to bajkopisarz troszkę i niepoważny człowiek, zanim zdecydowałem się na uturbienie mojego IS300 AUTOMAT pytałem o szczegóły i słyszałem że w USA to, tamto, siamto... W tym czasie miałem okazje kupić fajne GS430 MK3 i miałem duży dylemat bo zawsze mi się ta fura podobała ale ale chciałem coś extra przyśpieszającego i...
Straciłem w ciul kasy na poprawki, jakieś 50% tego ci miało być a na końcu okazało się że AUTOMAT się nie nadaje więc zrób szczegółowy wywiad bo chytry dwa razy traci, raz przerabiałem swapa u znajomego który wyszedł mnie tyle co w PROFI firmie a drugi raz u kluczyka bajeranta który wszystko robi na trylion koni po taniości ( Kolektor super wyspawany, brawo dla brata i tyle) Nie chcę robić tu gównoburzy bo jak myślę o tym i spotkam tego Pana to aż o siebie się boję ale poczytaj sobie temat mojego IS300 złotego
IS200 może i tak ale wystrojenie 2jz vvt-i na DET3, dobranie komponentów kosztowało mnie w chooooooj kasy i nerwów
A teraz śmigam GS mk3 tylko biedniejszy o kilkanaście tysi więc lepiej nie szukać po taniości tylko oddać do poważnej firmy
Przykład:
kulczyk dał dupy, skasował sianko po czym nie odbierał telefonów jak usłyszał że coś nie tak
Mirek z ECUPROJECT a obecnie Vagtune próbował to ogarnąć ale po jakimś czasie wyszło że dalej coś nie tak i .... poprosił mnie o nr konta żeby oddać sianko. Poleciłem tą firmę nie raz za podejście i każdy jest hapy, mam nadzieję że za jakiś czas zrobię tam wydech
Artur ( Kisiel) z byłego ProjectXs wystroił mi to jak należy po wymienieniu paru pierdół, wszystko grało po czym było coś nie tak i co? Przyjechał do mnie 300km stwierdzić że jakaś trytka spadłą po kluczyku
To są poważne firmy więc nie popełnij mojego błędu bo to troszkę kosztuje i nie wychodzi taniej robiąc u pseudomagoków