Witam wszystkich,
Mam problem jak w temacie - mam założone konto w http://www.lexus-polska/my-lexus ale kiedy wchodzę w nawigację w aucie, wyskakuje mi komunikat: Nie można zalogować się konta. Do konta w aucie loguję się poprzez ID Lexus (nie adres mailowy, bo jest trochę za długi:))
W telefonie mam aplikację Lexus Link i tam loguję się bez problemu. połączenie telefon-auto via BT działa bez zarzutu, natomiast kiedy wybieram połączenie przez WiFi co jakiś czas się rozłącza i łączy ponownie, też działanie odbiegające od normy.
Dzwoniłem do Lexus-Kraków, wysłałem im zdjęcia podobno specowi od oprogramowania i.... od tygodnia nikt się nie odezwał (typowe dla Krakowa poszanowanie klienta - chociaż mam blisko nie chce mi się do nich jechać, bo nie chcę się denerwować).
Czy ktoś z Was miał taki problem? Jakieś sugestie w rozwiązaniu?
Nawigacja to: LEXUS PREMIUM NAVIGATION GENERATION 2
Wdzięczny będę za pomoc.
IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
- krzluk
- Nowy lex user
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 21:08
- Model Lexusa: IS 300h
- Skąd:: Krk
- Kontakt:
- krzluk
- Nowy lex user
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 21:08
- Model Lexusa: IS 300h
- Skąd:: Krk
- Kontakt:
Re: IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
19.06 o godz. 20.05! dostałem informacje z Toyota/Lexus Polska: "Szanowny Panie,
Wszystko wskazuje na to, że zaistniała sytuacja jest spowodowana naszymi pracami na serwerze portalu Moja Toyota. Nie mniej jednak, pozwoliłam sobie te sprawę przekazać do naszego działu IT w celu weryfikacji czy powód nie jest inny." Ciekawe czy faktycznie?
Wszystko wskazuje na to, że zaistniała sytuacja jest spowodowana naszymi pracami na serwerze portalu Moja Toyota. Nie mniej jednak, pozwoliłam sobie te sprawę przekazać do naszego działu IT w celu weryfikacji czy powód nie jest inny." Ciekawe czy faktycznie?
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 464
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
Działa Ci kolego ta usługa?
-
- Nowy lex user
- Posty: 13
- Rejestracja: 21 maja 2018, o 12:26
- Model Lexusa: IS
- Skąd:: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Re: IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
Miałem podobny problem u mnie pomogło włączenie theteringu Bluetooth.
- krzluk
- Nowy lex user
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 21:08
- Model Lexusa: IS 300h
- Skąd:: Krk
- Kontakt:
Re: IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
Nie działa... w serwisie stwierdzili, że to i tak nie działa w Polsce, a poza tym usługi z Lexus-link nie będą wspierane w IS-ach, bo nie będzie IS-ów w EU!!!
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 464
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
U mnie zadziałało po włączeniu w komórce BT i Hotspot BT.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości