IS 300h/2018 połączenie navi z portalem my-lexus
: 15 cze 2020, o 21:07
Witam wszystkich,
Mam problem jak w temacie - mam założone konto w http://www.lexus-polska/my-lexus ale kiedy wchodzę w nawigację w aucie, wyskakuje mi komunikat: Nie można zalogować się konta. Do konta w aucie loguję się poprzez ID Lexus (nie adres mailowy, bo jest trochę za długi:))
W telefonie mam aplikację Lexus Link i tam loguję się bez problemu. połączenie telefon-auto via BT działa bez zarzutu, natomiast kiedy wybieram połączenie przez WiFi co jakiś czas się rozłącza i łączy ponownie, też działanie odbiegające od normy.
Dzwoniłem do Lexus-Kraków, wysłałem im zdjęcia podobno specowi od oprogramowania i.... od tygodnia nikt się nie odezwał (typowe dla Krakowa poszanowanie klienta - chociaż mam blisko nie chce mi się do nich jechać, bo nie chcę się denerwować).
Czy ktoś z Was miał taki problem? Jakieś sugestie w rozwiązaniu?
Nawigacja to: LEXUS PREMIUM NAVIGATION GENERATION 2
Wdzięczny będę za pomoc.
Mam problem jak w temacie - mam założone konto w http://www.lexus-polska/my-lexus ale kiedy wchodzę w nawigację w aucie, wyskakuje mi komunikat: Nie można zalogować się konta. Do konta w aucie loguję się poprzez ID Lexus (nie adres mailowy, bo jest trochę za długi:))
W telefonie mam aplikację Lexus Link i tam loguję się bez problemu. połączenie telefon-auto via BT działa bez zarzutu, natomiast kiedy wybieram połączenie przez WiFi co jakiś czas się rozłącza i łączy ponownie, też działanie odbiegające od normy.
Dzwoniłem do Lexus-Kraków, wysłałem im zdjęcia podobno specowi od oprogramowania i.... od tygodnia nikt się nie odezwał (typowe dla Krakowa poszanowanie klienta - chociaż mam blisko nie chce mi się do nich jechać, bo nie chcę się denerwować).
Czy ktoś z Was miał taki problem? Jakieś sugestie w rozwiązaniu?
Nawigacja to: LEXUS PREMIUM NAVIGATION GENERATION 2
Wdzięczny będę za pomoc.