Strona 1 z 1

Głowica FM IS mk I - różnice w zależności od radia

: 8 cze 2014, o 23:59
autor: turkus
Hej, mam kłopot z głowicą - radio charczy na FM. Ostatnio od kolegi z forum nabyłam płytkę z głowicą do przelutowania, ale okazało się, że płytka jest inna i głowica też (21 pin vs 16 pin, inne układy w środku). Według tego > http://www.partsbase.org/media/images/l ... 6a678c.png w polifcie było aż 6 typów radia, moje ma oznaczenie 86120-53140 i było montowane w latach: 07.2001 - 08.2003. Radio kolegi jest z 2004, więc tu rozumiem, że głowica może nie pasować, skoro to jest zupełnie inne radio. Pytanie jest jednak takie: czy oprócz tego w każdym z tych nieszczęsnych 6 typów radia głowice były różne? Czy istotne jest, czy auto było z premium sound system i navi, czy bez? Wreszcie skąd można wytrzasnąć pasującą głowicę? Czytałam, że można próbować ze starymi radiami Panasonica, testował to ktoś?

Dzięki :)

Re: Głowica FM IS mk I - różnice w zależności od radia

: 12 cze 2014, o 17:44
autor: turkus
Przeklejam z wątku zakupowego dla potomnych, bo tamten wątek zniknie za jakiś czas ;)
piter_79 pisze:hej, przerabiałem ten manewr u siebie i działa, przy czym mam przedlifta, rzeczywiście stare radia panasonic (np: CQRD 100, 105, 110, 115, ja znalazłem w modelu DFX 100N) nadają się na dawce, kość w tej głowicy powinna mieć oznaczenie LA1780 lub LA1781, u mnie było 16 nóżek do przelutowania tak jak widać u Ciebie na powyższym zdjęciu, w moim przypadku koszt używanego radia 30 zł, robota elektronika 40 zł, od ponad 2 lat wszystko gra, pozdrawiam
baniaq pisze:Potwierdzam, przerabiałem w innym aucie: udało mi się dostać całkiem nowy układ do głowicy FM na elektroda.pl od kogoś, kto kilka lat wcześniej zamówił dużo sztuk z Chin i nie wszystkie zeszły. Tam układ miał 64 nóżki i był lutowany powierzchniowo, robota kolesia z serwisu telefonów komórkowych - 50PLN.