GS gen.4
: 20 sie 2012, o 09:25
jak zawsze dokładki dla to kawał dobrej roboty , klasaforest pisze:
Nie myl wieś tuningu ze stylistyką sportową. Ja wiem że polscy "zawodowi tjunerzy" nie dają Ci lekkiego zadania, ale pomiędzy hitem a kitem jest bardzo cienka linia. To tutaj, to jest pakiet sportowy, nie ma mieć w sobie klasy i elegancji, ma budzić emocje i zapewnić odpowiedni docisk oraz chłodzenie podzespołów. Dlatego właśnie ciężko mi zgodzić się z Twoją wypowiedzią. Trzeba przyznać stylistom że odważnie polecieli z tymi kreskami i jak dla mnie jest pierwsza klasa - rzecz gustu, Ty masz prawo preferować klasyczną stylistykę charakterystyczną dla aut pokroju LexusaYarecki pisze:Ogólnie tej generacji ma za dużo stylizacji z Audi i to jeszcze w nie najlepszym guście zresztą już przestarzałej , zderzak przód to jest niezły wieś Tuning.
Pod tym względem MKIII ma więcej klasy jak przystało na ten segment aut.
O gustach trudno dywagować, ale to nie jest auto na tor a na ulice, i niestety granice dla mnie zostały mocno przekroczone i dla mnie wieje "tjuningiem" przez małe t .Ralfx pisze:Nie myl wieś tuningu ze stylistyką sportową. Ja wiem że polscy "zawodowi tjunerzy" nie dają Ci lekkiego zadania, ale pomiędzy hitem a kitem jest bardzo cienka linia. To tutaj, to jest pakiet sportowy, nie ma mieć w sobie klasy i elegancji, ma budzić emocje i zapewnić odpowiedni docisk oraz chłodzenie podzespołów. Dlatego właśnie ciężko mi zgodzić się z Twoją wypowiedzią. Trzeba przyznać stylistom że odważnie polecieli z tymi kreskami i jak dla mnie jest pierwsza klasa - rzecz gustu, Ty masz prawo preferować klasyczną stylistykę charakterystyczną dla aut pokroju LexusaYarecki pisze:Ogólnie tej generacji ma za dużo stylizacji z Audi i to jeszcze w nie najlepszym guście zresztą już przestarzałej , zderzak przód to jest niezły wieś Tuning.
Pod tym względem MKIII ma więcej klasy jak przystało na ten segment aut.