LFA vs GTR

Tylko model L-FA

LFA vs GTR

Postprzez klexus » 24 paź 2010, o 11:30



dobra rozdzielczosć


a tu zegary coś pięknego [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=syayxE5xwDA&feature=channel[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qyy1dMvGls8&feature=related[/youtube]
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: LFA vs GTR

Postprzez forest » 24 paź 2010, o 13:45

Jeremy Clarkson:
-Czy LFA jest sześć razy szybszy od GTR'a ?
-(nie)
-Więc dlaczego jest sześć razy droższy...?


Ogólnie to w niektórych aspektach rozumiem dlaczego jest droższy, ale to lekka pszesada, i to jeszcze mało tego... Lexus nie zarobi nic na sprzedaży modeli LFA, a jest ich chyba tylko i aż 500szt.
Mimo wszystko osobiście ciesze się że coś takiego powstało :D
Obrazek
Obrazek #vipdGS #hotNINJA
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3806
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: LFA vs GTR

Postprzez janasek » 24 paź 2010, o 14:59

Celem Lexusa przy powstawaniu tego modelu nie były aspekty ekonomiczne. LFA nie ma służyć do zarabiania kasy, tylko do promowania marki na świecie. Chciano pokazać że Lexus to bardzo ekskluzywna marka, w którą pakuje się najnowsze technologie. Stąd ta cena i ograniczona liczba egzemplarzy. Jest to stanowczo auto pokazowe, które wskazuje kierunek rozwoju i postęp technologiczny w koncernie Toyoty (nie tylko marki Lexus). Powstanie LFA jest zabiegiem czysto marketingowym, a jeżeli się uda przy okazji coś zarobić... :dance3:

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: LFA vs GTR

Postprzez legato97 » 24 paź 2010, o 16:27

Zgadzam sie ze LFA to pokazowka, ale to nie kierunek rozwoju, jak widzicie cala toyota idzie w oszczednosc srodowiska, elektryke i hybrydy(chodzi oczywiscie o samochody seryjne, bo w biznesie motosport wiadomo ze bedzie :dance3: )
Ostatnio edytowano 24 paź 2010, o 19:14 przez legato97, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3223
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: LFA vs GTR

Postprzez janasek » 24 paź 2010, o 18:02

Kierunek rozwoju jeśli chodzi o stylistykę i rozwój technologi (wyłączając oczywiści silnik bo jest on faktycznie zbyt paliwożerny jak na owe czasy). :biggrin2:

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: LFA vs GTR

Postprzez forest » 24 paź 2010, o 19:15

ja tam mówie że elektryczne auta nie będą przyszłościa.... (może hydrogen to będzie to) ale sądze że LFA stanie sie, albo już jest, flagowym modelem koncernu TOYOTA / LEXUS i że nawet wnuki moich dzieci będą KOCHAĆ i używać aut z silnikami spalinowymi
Obrazek
Obrazek #vipdGS #hotNINJA
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3806
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Re: LFA vs GTR

Postprzez legato97 » 24 paź 2010, o 19:18

A jaka to technologia bez silnika? :biggrin2:, co do przyszlosci samochodow na baterie to chyba jednak te zloza ropy kiedys sie skoncza ,no gazem mozna pedzic, a moze calkiem cos innego wymysla jajoglowi, a LFA mysle ze jest flagowka, przynajmniej na naszym forum :dance3:
Avatar użytkownika
legato97
Administrator
 
Posty: 3223
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: OLSZTYN, LONDYN

Re: LFA vs GTR

Postprzez janasek » 24 paź 2010, o 19:57

Nie tylko na naszym forum, ale moim skromnym zdaniem teraz jest to flagówka japońskiej motoryzacji. Sinlnik silnikiem,a le układy zawieszenia , elektryczne czy raczej już informatyczne, technologia konstrukcji i projektowania nadwozia, to wszystko wpływa również na to jak spostrzegamy auto. Silnik to najważniejsza rzecz ale nie jedyna.

Może kiedyś będziemy jeździli znowu na parę(Chińczycy już podobno eksperymentują z jakimiś turbinami powietrznymi/parowymi, sam do końca już nie wiem co to :biggrin2: )

Pozdro
Luxusem jadę... :)
Avatar użytkownika
janasek
Lex Master
 
Posty: 1566
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 15:21
Lokalizacja: Poznań
Model Lexusa: SC 400

Re: LFA vs GTR

Postprzez Ralfx » 24 paź 2010, o 20:27

A ja na przekór wszystkiemu jak skończy sie ropa kupię sobie dobre amerykańskie 7.0 V8 na gazniku jak np. jakąś Corvette Stingray,

LFA to jest pokazówka i o to chodzi. Jeśli Lexus będzie miał auto które będzie konkurowac z Ferrari, Lambo czy Koenigseggiem to od razu cała gama aut na tym zyska. I gdzie tu porównanie GTR do LFA. To są dwie odmienne klasy aut
- GTR można se porównywać z Corvette, M6, R8, 911
- LFA powinno sie porównywać do Gallardo, CCX, ONE77, czy F 599
Obrazek Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
Avatar użytkownika
Ralfx
Lex Master
 
Posty: 1575
Dołączył(a): 3 paź 2010, o 03:56
Lokalizacja: Warszawa, Konstancin
Model Lexusa: GS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: LFA vs GTR

Postprzez forest » 24 paź 2010, o 21:27

no dokładnie GTRem to po bułki można jeździć a LFA na weekendy :D .... choć GTR pewnie byłby lepszy na torze od lexa
a jeżeli chodzi o porównanie LFA z lambo czy ferrari to tak... tylko czy niektóre (szybsze) ferrari nie są czasem tańsze od LFA bo pod tym względem lex by przegrał z konkutentami

kurde co ja tu bede wydziwiał... każde auto ma swojego potencjalnego nabywce... i tak ja bym wybrał LFA od ferrarki :D
Obrazek
Obrazek #vipdGS #hotNINJA
Avatar użytkownika
forest
Lex Master
 
Posty: 3806
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: WeST

Następna strona

Powrót do L-FA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość