LFA vs GTR
- klexus
- Lex Master
- Posty: 1713
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:01
- Model Lexusa: GS 300
- Skąd:: Silesia
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
LFA vs GTR
dobra rozdzielczosć
a tu zegary coś pięknego [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=syayxE5x ... re=channel[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qyy1dMvG ... re=related[/youtube]
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
Jeremy Clarkson:
-Czy LFA jest sześć razy szybszy od GTR'a ?
-(nie)
-Więc dlaczego jest sześć razy droższy...?
Ogólnie to w niektórych aspektach rozumiem dlaczego jest droższy, ale to lekka pszesada, i to jeszcze mało tego... Lexus nie zarobi nic na sprzedaży modeli LFA, a jest ich chyba tylko i aż 500szt.
Mimo wszystko osobiście ciesze się że coś takiego powstało
-Czy LFA jest sześć razy szybszy od GTR'a ?
-(nie)
-Więc dlaczego jest sześć razy droższy...?
Ogólnie to w niektórych aspektach rozumiem dlaczego jest droższy, ale to lekka pszesada, i to jeszcze mało tego... Lexus nie zarobi nic na sprzedaży modeli LFA, a jest ich chyba tylko i aż 500szt.
Mimo wszystko osobiście ciesze się że coś takiego powstało
SC430 '2002
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
Celem Lexusa przy powstawaniu tego modelu nie były aspekty ekonomiczne. LFA nie ma służyć do zarabiania kasy, tylko do promowania marki na świecie. Chciano pokazać że Lexus to bardzo ekskluzywna marka, w którą pakuje się najnowsze technologie. Stąd ta cena i ograniczona liczba egzemplarzy. Jest to stanowczo auto pokazowe, które wskazuje kierunek rozwoju i postęp technologiczny w koncernie Toyoty (nie tylko marki Lexus). Powstanie LFA jest zabiegiem czysto marketingowym, a jeżeli się uda przy okazji coś zarobić...
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
Zgadzam sie ze LFA to pokazowka, ale to nie kierunek rozwoju, jak widzicie cala toyota idzie w oszczednosc srodowiska, elektryke i hybrydy(chodzi oczywiscie o samochody seryjne, bo w biznesie motosport wiadomo ze bedzie )
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, o 19:14 przez legato97, łącznie zmieniany 1 raz.
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
Kierunek rozwoju jeśli chodzi o stylistykę i rozwój technologi (wyłączając oczywiści silnik bo jest on faktycznie zbyt paliwożerny jak na owe czasy).
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
ja tam mówie że elektryczne auta nie będą przyszłościa.... (może hydrogen to będzie to) ale sądze że LFA stanie sie, albo już jest, flagowym modelem koncernu TOYOTA / LEXUS i że nawet wnuki moich dzieci będą KOCHAĆ i używać aut z silnikami spalinowymi
SC430 '2002
- legato97
- Administrator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
- Model Lexusa: GS300,GS430,RX400,CT
- Skąd:: OLSZTYN
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
A jaka to technologia bez silnika? , co do przyszlosci samochodow na baterie to chyba jednak te zloza ropy kiedys sie skoncza ,no gazem mozna pedzic, a moze calkiem cos innego wymysla jajoglowi, a LFA mysle ze jest flagowka, przynajmniej na naszym forum
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
Nie tylko na naszym forum, ale moim skromnym zdaniem teraz jest to flagówka japońskiej motoryzacji. Sinlnik silnikiem,a le układy zawieszenia , elektryczne czy raczej już informatyczne, technologia konstrukcji i projektowania nadwozia, to wszystko wpływa również na to jak spostrzegamy auto. Silnik to najważniejsza rzecz ale nie jedyna.
Może kiedyś będziemy jeździli znowu na parę(Chińczycy już podobno eksperymentują z jakimiś turbinami powietrznymi/parowymi, sam do końca już nie wiem co to )
Pozdro
Może kiedyś będziemy jeździli znowu na parę(Chińczycy już podobno eksperymentują z jakimiś turbinami powietrznymi/parowymi, sam do końca już nie wiem co to )
Pozdro
Luxusem jadę...
- Ralfx
- Lex Master
- Posty: 1547
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
A ja na przekór wszystkiemu jak skończy sie ropa kupię sobie dobre amerykańskie 7.0 V8 na gazniku jak np. jakąś Corvette Stingray,
LFA to jest pokazówka i o to chodzi. Jeśli Lexus będzie miał auto które będzie konkurowac z Ferrari, Lambo czy Koenigseggiem to od razu cała gama aut na tym zyska. I gdzie tu porównanie GTR do LFA. To są dwie odmienne klasy aut
- GTR można se porównywać z Corvette, M6, R8, 911
- LFA powinno sie porównywać do Gallardo, CCX, ONE77, czy F 599
LFA to jest pokazówka i o to chodzi. Jeśli Lexus będzie miał auto które będzie konkurowac z Ferrari, Lambo czy Koenigseggiem to od razu cała gama aut na tym zyska. I gdzie tu porównanie GTR do LFA. To są dwie odmienne klasy aut
- GTR można se porównywać z Corvette, M6, R8, 911
- LFA powinno sie porównywać do Gallardo, CCX, ONE77, czy F 599
Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
- forest
- Lex Master
- Posty: 3692
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:09
- Model Lexusa: stanced VIP
- Skąd:: WeST
- Kontakt:
Re: LFA vs GTR
no dokładnie GTRem to po bułki można jeździć a LFA na weekendy .... choć GTR pewnie byłby lepszy na torze od lexa
a jeżeli chodzi o porównanie LFA z lambo czy ferrari to tak... tylko czy niektóre (szybsze) ferrari nie są czasem tańsze od LFA bo pod tym względem lex by przegrał z konkutentami
kurde co ja tu bede wydziwiał... każde auto ma swojego potencjalnego nabywce... i tak ja bym wybrał LFA od ferrarki
a jeżeli chodzi o porównanie LFA z lambo czy ferrari to tak... tylko czy niektóre (szybsze) ferrari nie są czasem tańsze od LFA bo pod tym względem lex by przegrał z konkutentami
kurde co ja tu bede wydziwiał... każde auto ma swojego potencjalnego nabywce... i tak ja bym wybrał LFA od ferrarki
SC430 '2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości