Marchol wrote:Odnośnie ilości śrub wychodziły dwa rodzaje ? Z wypowiedzi Demolika można wywnioskować że Altezza miała mocowanie na 6 śrub czyli inne niż nasze IS'y bo u nas tylko 4... Jeżeli tak to czy istnieje dalej możliwość aby to wbudować do naszego IS'a ? np przekładając wiecej niż tylko dyfer ? No i najważniejsze czy Altezzy wszystkie miały LSD ?
Trochę poszperałem i znalazłem taki temat na innym angielskim forum gościu ma ten sam problem i wychodzi na to że trzeba by wymienić wraz z przegubami o ile dobrze zrozumiałem ...
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... opic=66153
Problem z dyfrem od Altezzy jest taki ze ma nie tylko inne mocowanie osiek, ale też jeszcze inne mocowanie wału...
Z tego co mi wiadomo jeszcze inaczej jest w is300.
Prawdopodobnie w IS200 jest ten sam dyfer Torsena co w Mazdzie MX-5 (oczywiście w wersjach ze szperą) ale to nie jest jeszcze sprawdzone.
Nie mogę znaleźć oznaczeń dyfrów.
Jeżeli uda wam się znaleźć takowe byłbym wdzięczny za wrzucenie ich tutaj.