ACIS ciekawostka
-
- Lex Driver
- Posty: 510
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 17:11
- Model Lexusa: IS 200 Classic
- Skąd:: mazowsze
- Kontakt:
ACIS ciekawostka
Witam!
Po buszowaniu na yt zaciekawił mnie pewien filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=SiT1EBOREQ4
Czy dobrze rozumiem że jeżeli to odłączymy to silnik będzie lepiej ciągnąć w dolnej bądź górnej partii obrotów? Bo chyba ten cały system jest po to żeby silnik jechał na dolnych i na górnych obrotach (zmienna geometria dolotu). Co o tym myślicie?
Po buszowaniu na yt zaciekawił mnie pewien filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=SiT1EBOREQ4
Czy dobrze rozumiem że jeżeli to odłączymy to silnik będzie lepiej ciągnąć w dolnej bądź górnej partii obrotów? Bo chyba ten cały system jest po to żeby silnik jechał na dolnych i na górnych obrotach (zmienna geometria dolotu). Co o tym myślicie?
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: ACIS ciekawostka
To pierwsza rzecz, którą robi cytryn i gumiak jak przyjedzie do nich lexus - w BMW od razu demontują klapy razem z dwumasą. Bez tego też jeździ...
ACIS poprawia kulturę pracy silnika, raczej wątpię by jego odłączenie poprawiło osiągi. Po co kupować lexusa i psuć jego kulturę pracy?
ACIS poprawia kulturę pracy silnika, raczej wątpię by jego odłączenie poprawiło osiągi. Po co kupować lexusa i psuć jego kulturę pracy?
- blue
- Lex Maniak
- Posty: 983
- Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:16
- Model Lexusa: IS200 Sport
- Skąd:: Kraków
- Kontakt:
Re: ACIS ciekawostka
Ktoś to policzył i zaprojektował w tej formie nie bez powodu.
Zmieniając oryginalną charakterystykę dolotu dostajesz coś kosztem czegoś. W tym przypadku tracisz pewnie moment na niskich obrotach (skracasz dolot) nie zyskując nic na wyższych (dolot dalej krótki). Raczej bez sensu w tym grzebać.
Zmieniając oryginalną charakterystykę dolotu dostajesz coś kosztem czegoś. W tym przypadku tracisz pewnie moment na niskich obrotach (skracasz dolot) nie zyskując nic na wyższych (dolot dalej krótki). Raczej bez sensu w tym grzebać.
- endrju1
- Lex Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: 13 lut 2015, o 17:11
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: LLB
- Kontakt:
Re: ACIS ciekawostka
Akurat w bmw (z tego co słyszałem) klapki w którymś roczniku się demontuje, bo potrafią się oderwać i zassać z powietrzem.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: ACIS ciekawostka
Demontuja je w Polsce. Za granicą się je wymienia na poprawioną wersję... One nie są żeby były. Pełnią konkretną rolę.
- DanLexus
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 15 sie 2014, o 21:16
- Model Lexusa: SC300
- Skąd:: Tarnów
- Kontakt:
Re: ACIS ciekawostka
Mówisz o 330d. Słyszałem o takich zabiegach. Ale jak pisze Owczar to tylko półśrodekendrju1 pisze:Akurat w bmw (z tego co słyszałem) klapki w którymś roczniku się demontuje, bo potrafią się oderwać i zassać z powietrzem.
Supras are just a hatchback SC300
-
- Lex Master
- Posty: 1921
- Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Polandia
- Kontakt:
Re: ACIS ciekawostka
Garażowi "Inżyniery" to mawiają że to jakiś głupek wymyślił i toto to panie niepotrzebne jest.owczar pisze:Demontuja je w Polsce. Za granicą się je wymienia na poprawioną wersję... One nie są żeby były. Pełnią konkretną rolę.
To tak jak 99% tych mecenasów jak check nie świeci to wszystko dobrze - co się dziwić w aso pod tym konkretnym względem jest podobnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości