Miłosz wrote:RL przed i po i myślę sprawa będzie mniej więcej wyjaśniona czy jest jakiś efekt , bo co hamowania to inny wynik. Jakby co to wiem kto na pomorzu i wawie ma. A tutaj macie pomiary różnych ciekawych aut głównie naszych krajowych
https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic/?fref=ts
RL wyjaśnia dużo ale na 100% nie wyjaśni Ci tego czy auto n/a po modach jest fajniejsze do jazdy i czy różnica jest tylko w ułamkowych cyferkach stopera.
I pół bidy jakby mody dały konkretne zejście z czasami na RL ale jak będą to mierne różnice to znowu jest fikcja...
Generalnie z własnego doświadczenia (robiłem próby) wiem że moc nie jest wyznacznikiem szybkości auta, wiem też że RL jest bliski wyznaczenia tego co jest szybsze ale dalej obracamy się tylko w przypuszczeniach więc do momentu zebrania tej wiedzy w jednym miejscu możemy sobie tylko teoretyzować.
Najlepiej byłoby mieć wykresy z jednej hamki seria vs mod, wynik z RLa robiony w jednym czasie no i ustawka z kreską+rolką co i tak dalej zostawia w dużej nie wiadomej frajdę z jazdy...
A zapewniam Cię że dobry wynik na hamce albo na RL nie oznacza fajnych odczuć już nie wspominając o tym że zazwyczaj porównanie aut fejs tu fejs wywraca poglądy kierowników do góry nogami.
Więc jak teraz robię mody trochę mocniejsze (swojego auta) to możesz uwierzyć lub nie ale ani razu nie zapytałem szpenia o moc docelową... i sprzedam Ci ciekawostkę mój brat włożył w silnik grube $$$ a moc nie wzrosła więcej niż 5%

za to jazda zmieniła się o 100%... więc to jest jeden z powodów przez który śmieszą mnie rozmowy o mocy czy coś ma 200km czy 219,1km przy 8k.rpm.

A następna ciekawostką może być to że mój obecny set-up słabszy od brata set-up-u 2015r o mniej więcej 50km zakładam że będzie fajniejszy w odczuciach i tak samo szybki więc
p.s
Chociaż fuckt fucktem że w kategorii szybkości RL jest najbliższe prawdy
