To może być jakiś mechanizm ochronny dla skrzyni. Wyobrażam sobie, że w przypadku rzucenia od razu 350nm mogą powstać spore przeciążenia. Jeżeli dzięki temu skrzynia przetrwa dłużej, to wydaje mi się to wystarczającym powodem. Na dobrą nie ma to większego znaczenia w "real life".McRabbit wrote:W moim RC sytuacja z lagiem na starcie jest taka sama, myślę że tutaj jest znaczna część straty przyspieszenia w stosunku do BMW, wydaje mi się że wyłączenie trakcji poprawia sytuacje i trafnie zmieniając biegi manualnie można dużo zyskać. W przypadku RC jeszcze zabija go masa bo w dowodzie to 1720 kg![]()
to co najfajniejsze to to,że z wyłączona trakcją kręci się do końca i nie zrzuca biegu, wydaje mi się że sprężarka więcej ładuje, przynajmniej na wyświetlaczu
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
- 4lolo4
- Lex user
- Posts: 56
- Joined: 9 Apr 2016, o 17:18
- Model Lexusa: IS 200T
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
-
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 16 Nov 2015, o 13:15
- Model Lexusa: RC 200t w drodze
- Skąd:: wielkopolska
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
4lolo4 wrote:To może być jakiś mechanizm ochronny dla skrzyni. Wyobrażam sobie, że w przypadku rzucenia od razu 350nm mogą powstać spore przeciążenia. Jeżeli dzięki temu skrzynia przetrwa dłużej, to wydaje mi się to wystarczającym powodem. Na dobrą nie ma to większego znaczenia w "real life".McRabbit wrote:W moim RC sytuacja z lagiem na starcie jest taka sama, myślę że tutaj jest znaczna część straty przyspieszenia w stosunku do BMW, wydaje mi się że wyłączenie trakcji poprawia sytuacje i trafnie zmieniając biegi manualnie można dużo zyskać. W przypadku RC jeszcze zabija go masa bo w dowodzie to 1720 kg![]()
to co najfajniejsze to to,że z wyłączona trakcją kręci się do końca i nie zrzuca biegu, wydaje mi się że sprężarka więcej ładuje, przynajmniej na wyświetlaczu
oczywiście możesz mieć racje i realnie nie ma to znaczenia, jednak automat klasyczny powinien najlepiej sobie radzić z dużym momentem, wydaje mi się tez że rcf ma tą samą skrzynie, może chodzi po prostu o to aby jeszcze bardziej uzasadnić różnice w cenie i klasie RC od RCF
nic to, po prostu ten typ tak ma, albo jak kto woli taki jego urok
RC 200t od marca 2016
- patrk86
- Nowy lex user
- Posts: 8
- Joined: 16 Apr 2016, o 21:53
- Model Lexusa: IS 200T
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Mam IS 200T od około 3 tygodni i mam identyczne wrażenia z laga. Jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, bo zbiera się i tak bardzo dobrze. W trybie sport gaz reaguje niemal natychmiast, a po przestawieniu na manetki 90% problemów znika, tylko najpierw trzeba go trochę "podkręcić" 

-
- Lex user
- Posts: 113
- Joined: 5 Apr 2016, o 00:54
- Model Lexusa: IS 200T '16
- Skąd:: 3city
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
patrk86 wrote:Mam IS 200T od około 3 tygodni i mam identyczne wrażenia z laga. Jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, bo zbiera się i tak bardzo dobrze. W trybie sport gaz reaguje niemal natychmiast, a po przestawieniu na manetki 90% problemów znika, tylko najpierw trzeba go trochę "podkręcić"
Czy tryb Sport mozna ustawic "na stale", tak zeby nie trzeba bylo go ustawiac po kazdym uruchomieniu silnika ? Wydaje sie, ze to najlepszy tryb do jazdy.
-
- Nowy lex user
- Posts: 7
- Joined: 25 Sep 2014, o 12:43
- Model Lexusa: IS250
- Skąd:: Olsztyn
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
W zasadzie nie ma się co dziwić, RC jest zrobiony na pycie IS wiec masy podobne.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
-
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 16 Nov 2015, o 13:15
- Model Lexusa: RC 200t w drodze
- Skąd:: wielkopolska
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Selektor może i działa na reakcje gazu i utrzymuje auto na niższym biegu , jednak sama skrzynia nie ma pojęcia jak się zachować i w przypadku nagłego wciśnięcia gazu redukuje o kilka biegów co niestety trwa. Tryb sport+ i wyłączona kontrola trakcji w trybie manualnym redukuje problem do walki z turbo dziurą.Argon LF wrote:W zasadzie nie ma się co dziwić, RC jest zrobiony na pycie IS wiec masy podobne.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
RC 200t od marca 2016
-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 29 Dec 2015, o 20:25
- Model Lexusa: RC200t + IS250
- Skąd:: Śląsk
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Sprostowanie RC nie jest na płycie ISa, chyba, że masz na myśli Isa CC, z którego zaczerpnięto najwięcej (do tego dochodzi GS, od ktorego zaczerpnięto tył). W efekcie nie jest prawdą, że RC ma podobną masę, bo masa jest wyższa o ponad 150 kg (w zależności od wyposażenia)
Argon LF wrote:W zasadzie nie ma się co dziwić, RC jest zrobiony na pycie IS wiec masy podobne.
Co do laga w turbo jest to spowodowane dokładnie turbiną Twin i regulacją przepustnicy która reguluje dopływ mocy.
Steruje tym też selektor jazdy. Na pewno zauważyliście, że przy trybie sport czy sport+ gaz reaguje zupełnie inaczej.
- patrk86
- Nowy lex user
- Posts: 8
- Joined: 16 Apr 2016, o 21:53
- Model Lexusa: IS 200T
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Niestety lecz nie da się na stałe włączyć trybu sport to też każdorazowo trzeba o tym pamiętać.lexfan wrote:patrk86 wrote:Mam IS 200T od około 3 tygodni i mam identyczne wrażenia z laga. Jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, bo zbiera się i tak bardzo dobrze. W trybie sport gaz reaguje niemal natychmiast, a po przestawieniu na manetki 90% problemów znika, tylko najpierw trzeba go trochę "podkręcić"
Czy tryb Sport mozna ustawic "na stale", tak zeby nie trzeba bylo go ustawiac po kazdym uruchomieniu silnika ? Wydaje sie, ze to najlepszy tryb do jazdy.
-
- Lex user
- Posts: 28
- Joined: 16 Mar 2013, o 18:48
- Model Lexusa: IS200t
- Skąd:: Gdańsk
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Gdzie trzymacie trójkąt i gaśnicę w swoim aucie, macie jakieś "sprytne miejsce " bo producent chyba nie przewidział i lata mi to po bagażniku 

-
- Lex user
- Posts: 113
- Joined: 5 Apr 2016, o 00:54
- Model Lexusa: IS 200T '16
- Skąd:: 3city
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Udalo mi sie odszukac test isa w ktorym dokladnie pokazany jest problem z sekundowym opoznieniem prawdziwej rekacji przy starcie:
https://youtu.be/cq_qLZ3D6cc?t=637
Co do braku mozliwosci ustawienia "Sport" domyslnie - spory minus ;/
https://youtu.be/cq_qLZ3D6cc?t=637
Co do braku mozliwosci ustawienia "Sport" domyslnie - spory minus ;/
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests