Na niskie spalanie 2.0 turbo nie ma i nie było co nawet liczyć. Jak żyje, to i pije. U mnie też wir w baku, jak dam mu więcej papu. Najważniejsze, że jesteś zadowolony z wyboru. Za jakiś czas go zagazujesz i wtedy będzie po taniości4lolo4 wrote:U mnie wchodzi 56-60l w zależności od tego jak długo na rezerwie pociągnę.
Spalanie wychodzi zwykle 11-13.0 (czasem 13.5), ale styl mojej jazdy nawet nie stał koło eco. Pierwsze co robię po odpaleniu, to przełączam na sport. Na normal trochę za długo redukuje biegi, a przy okazji sport dezaktywuje ten durny start&stop.
Przed zakupem miałem nadzieje, że będzie trochę mniej palił, jednak patrząc obiektywnie - nie ma dramatu. Jak się korzysta z mocy, to musi palić. Poprzednio miałem Megane 2.0 TCE 180km i zazwyczaj miałem 10.5-11.5, a tutaj jednak auto cięższe o 300kg, automat, RWD i +60km.
Znajomy ma 2IS 250 i w Krakowie pali mu 14, więc jakiś tam postęp jest zwłaszcza, że 200t ma więcej mocy.

A z tym trybem sport to poważnie ? Przecież w tym trybie auto jeździ bodajże na wyższych rpm


p.s. Przyznaję, start&stop jest durny
Pzdr