
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
A gdzie ty tyle jeździsz? Producent producentem ale te 180 to nawet prawo specjalnie nie pochwala 

-
- Lex user
- Posts: 81
- Joined: 28 Nov 2015, o 18:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Warszawka
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Oczywiście tylko po niemieckich autostradach oraz po zamkniętym torze. Po to się kupuje 2.0 turbo, żeby jeździć 139km/h. Każde dziecko o tym wie. 

- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi

Według mnie to nie są prędkości graniczne ani wyczynowe wiec nic sie nie stanie tylko auto musi byc "dotarte".
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Nic nie z palca, uszczypliwy Kolego. Nie mogę na szybko namierzyć danych dla RC200t, ale masz poniżej dla RC-F'aWiener wrote:A gdzie producent napisał, że 180km/h to bezpieczna dla RC prędkość? Czy tak po prostu wyssałeś sobie swoje mądrości z palca?
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/lex ... aska/fphdy
Tutaj niby można spokojnie podróżować non stop powyżej 200km/h, ale to zupełnie inna półka cenowa i jakościowa.
Pzdr
- adamsky73
- Lex Driver
- Posts: 621
- Joined: 20 May 2014, o 17:14
- Model Lexusa: LS460 '08
- Skąd:: Warszawa
- Location: Warszawa
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Nie do końca rozumiem skąd te wątpliwości na temat podróżowania z wysokimi prędkościami non-stop. Logicznie rzecz biorąc im szybciej jedziesz tym lepsze jest chłodzenie dzięki opływowi powietrza. Jeśli układ smarowania i chłodzenia jest sprawny to podróżowanie z wysokimi prędkościami jest zdecydowanie zdrowsze dla auta niż piłowanie na parkingu udając Takumiego. Przy V-max jedzie się najczęściej na nadbiegu, obroty są dalekie od odcinki, chłodzenie i smarowanie stabilne. Poza tym bądźmy szczerzy - przejechanie nawet na niemieckich autostradach kilkukilometrowego odcinka z v-max jest trudne ze względu na duży ruch, a kilkadziesiąt kilometrów to już "mokre marzenie" fantasty. No chyba że to V-max Yarisa 1.0...
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
ABRAHAM LINCOLN
-
- Lex Master
- Posts: 1425
- Joined: 29 Feb 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Da się i na autobanie śmigać 200+ na tempomacie tylko najgorsze jest hamowanie z 200+ jak jakaś menda nagle wypełźnie na lewy pas
Nie ma chyba co przesadzać lex to nie polonez żeby jezdzić do stówki tylko 


https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
-
- Lex user
- Posts: 25
- Joined: 4 Feb 2016, o 00:13
- Model Lexusa: IS 200t
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Moja obawa bierze sie głownie z tego, że silnik jest nowy nieprzetestowany przez użytkowników. Wpadki zdarzały się i w mocniejszych autach - vide przegrzewające sie silniki nissana vq35 (w Renault) i vq37 z uwagi na jakiś marny błąd projektowy związany z brakiem dostatecznego chłodzenia oleju własnie. Olej nie trzymał temperatury juz podczas długotrwałej jazdy z prędkością 130 km/h a co tu dopiero mowić o 180 + km/h. Z jakiegoś powodu w mocniejszych autach są wskaźniki temperatury oleju , choć to pewnie z myślą o jeździe po torze.
Problem z 3IS jest taki , ze jazda z prędkością 180 daje takie poczucie komfortu i ciszy jak w innym "zwykłym" w okolicach 100 km/h , stąd i prędkości przelotowe rosną
Problem z 3IS jest taki , ze jazda z prędkością 180 daje takie poczucie komfortu i ciszy jak w innym "zwykłym" w okolicach 100 km/h , stąd i prędkości przelotowe rosną
-
- Lex user
- Posts: 37
- Joined: 16 Nov 2015, o 13:15
- Model Lexusa: RC 200t w drodze
- Skąd:: wielkopolska
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
jechałem ostatnio dość szybko baną, przed dłuższy czas w przedziale 180 nawet do 240 - tempera oleju w normie cały czas
RC 200t od marca 2016
-
- Lex user
- Posts: 81
- Joined: 28 Nov 2015, o 18:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Warszawka
- Contact:
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
To chyba tym bardziej w interesie użytkownika takiego vq35 było żeby silnik się spalił w cholerę na gwarancji. Lepiej wymienić i mieć działający, niż zostać po gwarancji z bublem. Poza tym już nie przesadzajmy z nowością. W NX trochę ten silnik jest, a że montują go także w RX, GS, RC to gdyby był to bubel, to praktycznie wszystkie modele zaczęłyby uchodzić za awaryjne. Na to sobie Lexus nie może pozwolić.aeiou wrote:Moja obawa bierze sie głownie z tego, że silnik jest nowy nieprzetestowany przez użytkowników. Wpadki zdarzały się i w mocniejszych autach - vide przegrzewające sie silniki nissana vq35 (w Renault) i vq37 z uwagi na jakiś marny błąd projektowy związany z brakiem dostatecznego chłodzenia oleju własnie. Olej nie trzymał temperatury juz podczas długotrwałej jazdy z prędkością 130 km/h a co tu dopiero mowić o 180 + km/h. Z jakiegoś powodu w mocniejszych autach są wskaźniki temperatury oleju , choć to pewnie z myślą o jeździe po torze.
Problem z 3IS jest taki , ze jazda z prędkością 180 daje takie poczucie komfortu i ciszy jak w innym "zwykłym" w okolicach 100 km/h , stąd i prędkości przelotowe rosną
To kolega chyba nie jeździ o 2 w nocy.kilkadziesiąt kilometrów to już "mokre marzenie" fantasty
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posts: 932
- Joined: 3 Sep 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Co do nowego silnika to przede wszystkim musi sie dotrzeć. Jesli sie to zrobi zgodnie z tym co przykazane to potem można sięgać wyższych prędkości.
Te 240 to było ISem?
Te 240 to było ISem?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests