LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Problemy dotyczące modelu LS
Powolny
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Kontakt:

LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: Powolny »

Przeszukałem forum. Nic nie znalazłem oprócz stwierdzeń, że pewnie się da. Ale czy ktoś to robił? Ogólnie gwint trochę kłoci się z całą ideą LSa, ale co tam ja zawsze robię szalone rzeczy :)

Moje obawy są następujące:
Gwinty zasadniczo znalazłem dwa BC Racing i ISC. Niby są to kompletne zestawy, ale czy nie okaże się, że coś nie pasuje? Który lepszy?
Druga kwestia to jak oszukać komputer, któremu napewno się nie spodoba, że nie może "dopompować"? Napewno będzie walił błędy. Pytanie czy skutkiem będzie "choinka" na desce czy nie.
Awatar użytkownika
piasek1985
Lex user
Posty: 221
Rejestracja: 28 mar 2016, o 13:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: UK - Surrey
Lokalizacja: Surrey UK
Kontakt:

Post autor: piasek1985 »

Na forach w US i w UK jest kilka postow gdzie ludzie zakladali gwint do LS i wbrew pozorom przy dobrym gwincie i odpowiednim ustawieniu wcale sie duzo na komforcie nie traci.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: owczar »

Nie sprawdzałem, ale podobno wystarczy wyjąć bezpiecznik od komputera pneumatyki. W ten sposób nie zgłosi błędu. Możesz to sprawdzić przed konwersją. Wyjmij bezpiecznik i zobaczysz. Auto powinno zostać na tym samym poziomie, ale nie będzie reagowało na przycisk normal - high.
Awatar użytkownika
addzik
Lex user
Posty: 232
Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: addzik »

W ls400 ucf21 po odlaczeniu czujników - czyli krótko wyciągnięciu miechów, wywala błąd na panelu informujący o zjebanym zawieszeniu. Po wyjęciu bezpieczniki airsus błąd ten znika, ale pojawia się błąd poziomowania świateł :scratch:
Zobacz sobie jakie obwody masz na bezpieczniku odpowiedzialnym za powietrze i będziesz wiedział co może nie działać lub walić błędy.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: owczar »

Inna opcja to podłączenie w miejscu czujników dzielników napięcia dających stałe 2.5V - to zadziała na pewno i wyjęcie bezpiecznika od sprężarki. Mogą być też potencjometry 5k podłączone jako dzielnik. Wtedy ustawiasz napięcie i zostawiasz w danej pozycji. Póki napięcie się nie zmieni układ nie będzie próbował uruchomić sprężarki i nie powinien zgłosić jej błędu.
Powolny
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: Powolny »

Właśnie tak czy siak nie będzie działało poziomowanie świateł... o tym nie pomyślałem a to trochę lipa.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: owczar »

Z tego co tutaj napisali, to wystarczy odpiąć bezpieczniki od kompresora i wszystko pozostałe działa:
http://www.clublexus.com/forums/ls-3rd- ... infos.html
Powolny
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: Powolny »

No to super. Pozostaje tylko kwestia które zawieszenie. Narazie próbuje się skontaktować z kimś z ISC.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: owczar »

http://bcracing.pl/ls430-ucf30-00-07/12 ... acing.html

Przy tym kursie funta dobra cena jest teraz.
Powolny
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Poznan
Kontakt:

Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint

Post autor: Powolny »

Na ISC podobna cena jest i za ISC przemawia to (właśnie rozmawiałem z przedstawicielem), że można do tygodnia po zakupie wymienić sprężyny w cenie (jeśli coś nie będzie się podobało w kwestii twardości). I jeszcze dostępność czesci niby lepsza. Choć zakładam ze nie będzie się psuło przy normalnej jeździe.
Na zakup grupowy się nie pisze bo trzeba 3 miesiące czekać a ja mam dwa amortyzatory w tragicznym stanie (30%), wiec zamawiam normalnie i będzie paczka za max 3 tygodnie. Będę dawał znać co i jak po montażu.
Aha i jeszcze głupie pytanie: jak zlokalizować ten bezpiecznik od kompresora?
ODPOWIEDZ

Wróć do „LS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości