LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
-
- Lex user
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Poznan
- Kontakt:
LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Przeszukałem forum. Nic nie znalazłem oprócz stwierdzeń, że pewnie się da. Ale czy ktoś to robił? Ogólnie gwint trochę kłoci się z całą ideą LSa, ale co tam ja zawsze robię szalone rzeczy
Moje obawy są następujące:
Gwinty zasadniczo znalazłem dwa BC Racing i ISC. Niby są to kompletne zestawy, ale czy nie okaże się, że coś nie pasuje? Który lepszy?
Druga kwestia to jak oszukać komputer, któremu napewno się nie spodoba, że nie może "dopompować"? Napewno będzie walił błędy. Pytanie czy skutkiem będzie "choinka" na desce czy nie.
Moje obawy są następujące:
Gwinty zasadniczo znalazłem dwa BC Racing i ISC. Niby są to kompletne zestawy, ale czy nie okaże się, że coś nie pasuje? Który lepszy?
Druga kwestia to jak oszukać komputer, któremu napewno się nie spodoba, że nie może "dopompować"? Napewno będzie walił błędy. Pytanie czy skutkiem będzie "choinka" na desce czy nie.
- piasek1985
- Lex user
- Posty: 221
- Rejestracja: 28 mar 2016, o 13:21
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: UK - Surrey
- Lokalizacja: Surrey UK
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Nie sprawdzałem, ale podobno wystarczy wyjąć bezpiecznik od komputera pneumatyki. W ten sposób nie zgłosi błędu. Możesz to sprawdzić przed konwersją. Wyjmij bezpiecznik i zobaczysz. Auto powinno zostać na tym samym poziomie, ale nie będzie reagowało na przycisk normal - high.
- addzik
- Lex user
- Posty: 232
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
- Model Lexusa: Ls400, RX300
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
W ls400 ucf21 po odlaczeniu czujników - czyli krótko wyciągnięciu miechów, wywala błąd na panelu informujący o zjebanym zawieszeniu. Po wyjęciu bezpieczniki airsus błąd ten znika, ale pojawia się błąd poziomowania świateł
Zobacz sobie jakie obwody masz na bezpieczniku odpowiedzialnym za powietrze i będziesz wiedział co może nie działać lub walić błędy.
Zobacz sobie jakie obwody masz na bezpieczniku odpowiedzialnym za powietrze i będziesz wiedział co może nie działać lub walić błędy.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Inna opcja to podłączenie w miejscu czujników dzielników napięcia dających stałe 2.5V - to zadziała na pewno i wyjęcie bezpiecznika od sprężarki. Mogą być też potencjometry 5k podłączone jako dzielnik. Wtedy ustawiasz napięcie i zostawiasz w danej pozycji. Póki napięcie się nie zmieni układ nie będzie próbował uruchomić sprężarki i nie powinien zgłosić jej błędu.
-
- Lex user
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Poznan
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Właśnie tak czy siak nie będzie działało poziomowanie świateł... o tym nie pomyślałem a to trochę lipa.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Z tego co tutaj napisali, to wystarczy odpiąć bezpieczniki od kompresora i wszystko pozostałe działa:
http://www.clublexus.com/forums/ls-3rd- ... infos.html
http://www.clublexus.com/forums/ls-3rd- ... infos.html
-
- Lex user
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Poznan
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
No to super. Pozostaje tylko kwestia które zawieszenie. Narazie próbuje się skontaktować z kimś z ISC.
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
-
- Lex user
- Posty: 33
- Rejestracja: 11 kwie 2013, o 00:29
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Poznan
- Kontakt:
Re: LS430 czy da się zrobić konwersje z pneumatyki na gwint
Na ISC podobna cena jest i za ISC przemawia to (właśnie rozmawiałem z przedstawicielem), że można do tygodnia po zakupie wymienić sprężyny w cenie (jeśli coś nie będzie się podobało w kwestii twardości). I jeszcze dostępność czesci niby lepsza. Choć zakładam ze nie będzie się psuło przy normalnej jeździe.
Na zakup grupowy się nie pisze bo trzeba 3 miesiące czekać a ja mam dwa amortyzatory w tragicznym stanie (30%), wiec zamawiam normalnie i będzie paczka za max 3 tygodnie. Będę dawał znać co i jak po montażu.
Aha i jeszcze głupie pytanie: jak zlokalizować ten bezpiecznik od kompresora?
Na zakup grupowy się nie pisze bo trzeba 3 miesiące czekać a ja mam dwa amortyzatory w tragicznym stanie (30%), wiec zamawiam normalnie i będzie paczka za max 3 tygodnie. Będę dawał znać co i jak po montażu.
Aha i jeszcze głupie pytanie: jak zlokalizować ten bezpiecznik od kompresora?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości