Witam. W jaki sposób działa tryb snow - pytam konkretnie czy wpływa on tylko na pracę skrzyni, czy działa też w jakiś sposób na silnik. Jakieś ograniczenie mocy, momentu, czy coś? Czy tylko i wyłącznie trzymanie biegów na niskich obrotach? I jakie mogą być skutki dłuższej jazdy na tym trybie? Jakiekolwiek? czy można tak sobie jeździć?
I jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa - hamownia. Miałem problem, żeby zmierzyć moc lexa bo cały czas zawzięcie redukował biegi. Czy jeżeli na hamowni włącze tryb snow to wynik będzie wiarygodny, czy coś to zmieni?
Tryb SNOW w skrzyni automatycznej
-
- Lex user
- Posty: 28
- Rejestracja: 22 kwie 2011, o 22:10
- Model Lexusa: is
- Skąd:: śląsk
- Kontakt:
-
- Lex Driver
- Posty: 371
- Rejestracja: 29 lip 2012, o 21:37
- Model Lexusa: GS
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: Tryb SNOW w skrzyni automatycznej
W tym trybie skrzynia startuje z 2 biegu, więc w sumie wolniej, z mniejszą mocą skierowaną na koła.
Pozdrawiam
JanB
JanB
-
- Lex user
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 gru 2013, o 23:17
- Model Lexusa: 2002 GS300
- Skąd:: Krk
- Kontakt:
-
- Lex Driver
- Posty: 521
- Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
Tryb SNOW w skrzyni automatycznej
Właśnie nie wiem skąd się wzięło to, ze startuje z 2 biegu.
Sterowanie przepustnica jest elektroniczne i tutaj następuje zmiana. Po prostu tryb snow powoduje, ze przepustnica uchyla się mniej niż w innych trybach przy takim samym wciśnięciu gazu.
Sterowanie przepustnica jest elektroniczne i tutaj następuje zmiana. Po prostu tryb snow powoduje, ze przepustnica uchyla się mniej niż w innych trybach przy takim samym wciśnięciu gazu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości