Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
- Ralfx
- Lex Master
- Posty: 1547
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Jaki złom, daj spokój. Dasz tutaj ogłoszenie na pewno ktos coś będzie potrzebował, poza tym kiedyś Ci coś może być znowu potrzebne.
Gdyby Twój mechanik nie dawal sobie rady to tu jest zdjęcie swapu na 2JZ, może pomoże
Gdyby Twój mechanik nie dawal sobie rady to tu jest zdjęcie swapu na 2JZ, może pomoże
Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
- uho50
- Lex user
- Posty: 85
- Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
- Model Lexusa: Gs 300
- Skąd:: warszwa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
hehe
Beyonce każe mu zamontowac jako Turbine
Beyonce każe mu zamontowac jako Turbine
Drugie oko w mojej głowie
- Ralfx
- Lex Master
- Posty: 1547
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 03:56
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Chyba jako kolektor ssącyuho50 pisze:hehe
Beyonce każe mu zamontowac jako Turbine
Ja u siebie bede sprawdzał stan silnika, stopień sprężenia i różne inne pierdy. Musimy ustalić czy jest na tyle dobry żeby w ogóle myśleć o turbinach. Jak sie okaże że jeszcze trzeba by go remontować przed turbo to już go oleję i tak samo poleci SWAP jak stachulex kombinuje
Znalazłem informacje że stopień kompresji w 2JZ-GE to 10,0 MPa, ktoś może potwierdzić ?
Dołącz do Lexus-Forum na facebook.com/lexus-forum
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Też tak wyczytałem w katalogu '98 że kompresja jest 1:10. VVTI i bez miały też taką samą kompresję.
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Ja mam pytanie czy jest możliwość włożenia jakiegoś chipa do tego silnika tak jak np do diesla??
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Chip? Zawsze możesz wgrać nową mapę wtryskową i zapodać dodatkowy/inny komputer, który będzie Ci regulował dokładniej dawkę mieszanki powietrzno-paliwowej. Tylko pytanie brzmi czy jest sens jeżeli nie zamierzasz wproadzać dodatkowych modyfikacji mechanicznych silnika?
Pozdro
Pozdro
Luxusem jadę...
- uho50
- Lex user
- Posty: 85
- Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
- Model Lexusa: Gs 300
- Skąd:: warszwa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Najlepiej by chyba jej to wychodziło.
Remont jest zbyt kosztowny. Dowiadywałem się, jakie są u mnie koszty i byłem przerażony, dlatego najlepszym rozwiązaniem była totalna wymiana. Jednak po zastanowieniu się, nie zdecydowałem się ani na nowsza generacje silnika z MK II, ani na mocniejsza. Wydaje mi sie to nie potrzebne, poniewaz nie jestem demonem predkości i chyba bym nie wykorzystał potencjału.
Remont jest zbyt kosztowny. Dowiadywałem się, jakie są u mnie koszty i byłem przerażony, dlatego najlepszym rozwiązaniem była totalna wymiana. Jednak po zastanowieniu się, nie zdecydowałem się ani na nowsza generacje silnika z MK II, ani na mocniejsza. Wydaje mi sie to nie potrzebne, poniewaz nie jestem demonem predkości i chyba bym nie wykorzystał potencjału.
Drugie oko w mojej głowie
- krzywydg
- Lex Maniak
- Posty: 787
- Rejestracja: 14 sty 2011, o 00:42
- Model Lexusa: GS430 MK I
- Skąd:: Dąbrowa Górnicza
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
O jakich modyfikacjach mechanicznych mówisz?? turbo, dolot, wydech?? Jeśli po dołożeniu samego turbo silnik wytrzyma 450km. Rozwiń trochę temat bo mnie to interesuje:) Jeśli na samej mapie uzyskam +30km to już się ciesze:D
http://www.youtube.com/watch?v=ukbIh0q9X3A Nie ważne co masz w sercu... Ważne co masz w dupie!
Części Gs300/430
Części Gs300/430
- uho50
- Lex user
- Posty: 85
- Rejestracja: 23 paź 2010, o 00:19
- Model Lexusa: Gs 300
- Skąd:: warszwa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
gdzie można zmienić taka mape ??
Drugie oko w mojej głowie
- janasek
- Lex Master
- Posty: 1516
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 15:21
- Model Lexusa: SC 400
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Silnik 2JZ Specyfikacje,Odmiany,Opinie, Swapy
Właśnie, te silniki są wytrzymałe więc chyba nie ma potrzeby wrzucania dodatkowej elektroniki w sterowanie osprzętem. krzywydg - chyba 450 KM lub więcej nie chcesz osiągnąć? Dołu silnika nie ma co zakuwać, sam dolot coś zmieni ale nie za dużo, dopiero z odblokowanym wydechem jeżeli zdecydujesz się dodatkowo np na szlifowanie gładzi cylindrów (zmniejszenie oporów). Ale dodatkowego kompa nie ma co ładować jeżeli nie chesz wrzucać turbo (a takie moce można w zasadzie uzyskać montując tylko turbinę ub kompresor). Ale kompresor to raczej rzadkość w 2JZ - najczęściej maniacy wrzucają duże turbo lub dwie.
Najlepeij zrobić swapa z Aristo (a często te silniki nawet w UK są już podkręcone do 320-350 KM) i masz już sporo więcej mocy a jest nie za dużo roboty z takim projektem.
Odnośnie zmiany mapy poczytaj trochę na forach BMW - tam ludzie wiedzą gdzie kto i co ważne dobrze to zrobi bo jest z tym trochę zabawy Najpierw powinno się zrobic pomiary silnika i dopiero na tej pdstawie napisać nową mapę uwzględniając stan jednostki, napędowej, ewentualne modyfikacje icharakterystykę jazdy użytkownika. Ale jest to droga sprawa. Myślę ze poniżzej 1,5k nikt Ci tego porządnie nie zrobi. Ale to jest tylko moje zdanie.
W weekend oglądałem IS 200 na kompresorze 270 KM z gazem i koleś miał 4 mapy wgrane w zależności od tego co miał zamiar robić to sobie ją przełączał na dodatkowym kompie (jedna na długie trasy żeby było oszczędnie, druga do jazdy na PB, trzecia do poszalenia i jeszcze coś tam już nie pamiętam). Sporo zabawy z tym jest i jak nie chcesz kupy kasy ładować to zmień drobiazgi typu dolot, wydech i resztę zostaw.
Pozdro
Najlepeij zrobić swapa z Aristo (a często te silniki nawet w UK są już podkręcone do 320-350 KM) i masz już sporo więcej mocy a jest nie za dużo roboty z takim projektem.
Odnośnie zmiany mapy poczytaj trochę na forach BMW - tam ludzie wiedzą gdzie kto i co ważne dobrze to zrobi bo jest z tym trochę zabawy Najpierw powinno się zrobic pomiary silnika i dopiero na tej pdstawie napisać nową mapę uwzględniając stan jednostki, napędowej, ewentualne modyfikacje icharakterystykę jazdy użytkownika. Ale jest to droga sprawa. Myślę ze poniżzej 1,5k nikt Ci tego porządnie nie zrobi. Ale to jest tylko moje zdanie.
W weekend oglądałem IS 200 na kompresorze 270 KM z gazem i koleś miał 4 mapy wgrane w zależności od tego co miał zamiar robić to sobie ją przełączał na dodatkowym kompie (jedna na długie trasy żeby było oszczędnie, druga do jazdy na PB, trzecia do poszalenia i jeszcze coś tam już nie pamiętam). Sporo zabawy z tym jest i jak nie chcesz kupy kasy ładować to zmień drobiazgi typu dolot, wydech i resztę zostaw.
Pozdro
Luxusem jadę...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości