Siema, jestem zielony w tym temacie wiec chcialbym dopytac o kilka spraw zwiazanych z DET3. Czytalem co sie dalo na ten tamat w necie ale ciezko mi odpowiedziec na kilka pytan Chcialem o to zapytac na uturbieni.pl , bo byl tam taki temat poruszony ale nie przychodzi mi klucz aktywacyjny na maila...
Chodzi mi o to jak wyglada te strojenie za pomoca oszukania MAP-a w 1G-FE ?? Z tego co wyczytalem na naszym forum seryjny ECU ogrania do 0.28bar, a powyzej wystepuje cuttoff paliwa czy dobrze rozumiem ?
Wiec powyzej tego cisnienia, jakie zostaja nam opcje strojenia ? Glownie chodzi mi o sposob wzbogacenia mieszanki. Doczytalem ze DET3 mozna podlaczyc w tryb FuelImplant (FI) , tylko ze wtedy przy jednej z dwoch mozliwych opcji sterowania wtryskiwaczami mamy polsekwencje, tak ? A wlasnie na uturbieni.pl byl poruszony ten temat i byla mowa o mozliwosci oszukania MAP-a i normalnym sterowaniu wtryskiwaczami (sekwencyjnym) i korygowaniu przez sondy w CL o ile dobrze zrozumialem
Czyli jest taka mozliwosc podlaczenie DET3 zeby tak na prawde seryjny ECU dalej sterowal wtryskami tylke ze zwiekszy dawke poprzez "sfalszowanie" nie ktorych sygnalow ? Na czym polega te oszukanie MAP-a przy strojeniu?
Jesli ktos bylby wstanie mi to troche wytlumaczyc to bylo by super
ECU Master DET3 kilka pytan
-
- Lex user
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Rybnik
- Kontakt:
- GOLDI
- Lex user
- Posty: 207
- Rejestracja: 9 kwie 2012, o 03:44
- Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
- Skąd:: KRK
- Kontakt:
Re: ECU Master DET3 kilka pytan
opcji oszukania map sensora masz kilka...
-mozesz obciąć sygnal dioda zenera (insturkcja obslugi)
-mozesz obciac sygnal przepuszczajac go poprzez det3 (instrukcja obslugi)
-mozesz zrobic konwersje map na map ..
z wsyzstkich trybow jednak bez wahania uzylbym trybu fuel implant. wiele mocniejszych doladowanych samochodow pracuje w serii w polsekwencji i nic zlego sie nie dzieje, a mozesz dodatkowa korekcje po sondzie waskopasmowej zawsze sobie zrobic by uzyskac wieksza ekonomie.
-mozesz obciąć sygnal dioda zenera (insturkcja obslugi)
-mozesz obciac sygnal przepuszczajac go poprzez det3 (instrukcja obslugi)
-mozesz zrobic konwersje map na map ..
z wsyzstkich trybow jednak bez wahania uzylbym trybu fuel implant. wiele mocniejszych doladowanych samochodow pracuje w serii w polsekwencji i nic zlego sie nie dzieje, a mozesz dodatkowa korekcje po sondzie waskopasmowej zawsze sobie zrobic by uzyskac wieksza ekonomie.
-
- Lex user
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Rybnik
- Kontakt:
Re: ECU Master DET3 kilka pytan
Okej dzieki za wyjasnienie
Patrzylem teraz na instrukcje DET3 i widze te opcje z ograniczeniem sygnalu, ktora rozumiem i chyba jest najfajniejsza, ale jakos nie umiem pojac tego schematu z dioda zenera i rezystorem, bo jesli damy rezystor szeregowo to zmniejszyny sygnal w calym zakresie liniowo, nie ?? Nie mozna samej diody ktora ograniczyla by np.sygnal do 4.7V ??
Patrzylem teraz na instrukcje DET3 i widze te opcje z ograniczeniem sygnalu, ktora rozumiem i chyba jest najfajniejsza, ale jakos nie umiem pojac tego schematu z dioda zenera i rezystorem, bo jesli damy rezystor szeregowo to zmniejszyny sygnal w calym zakresie liniowo, nie ?? Nie mozna samej diody ktora ograniczyla by np.sygnal do 4.7V ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości