[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa LS
ODPOWIEDZ
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Do Bormecha, który zainstalowałem można zalać 69l LPG. Aby doszło do upuszczenia gazu z butli przy tej pojemności temp butli i gazu musiałaby dojść do 60 stopni. Podejrzewam, że w trasie jak opuszczę przód na pneumatyce, to wejdzie jeszcze więcej. Niby niedużo, ale zasięg większy o jakieś 50km, czyli w trasie spokojnie mogę śmigać 400km z ciężką nogą.
Awatar użytkownika
piasek1985
Lex user
Posty: 221
Rejestracja: 28 mar 2016, o 13:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: UK - Surrey
Lokalizacja: Surrey UK
Kontakt:

Post autor: piasek1985 »

Mozna wiedziec Owczar ile Ci instalacja kosztowala? Na 99% bede jechal w maju do PL i sie zastanawiam czy zalozyc tutaj (koszt okolo £1500, ale nie wnikalem jeszcze jakie graty) czy zalozyc jak bede w PL.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Ja robiłem instalkę sam, więc płaciłem tylko za graty :) Na dzień dzisiejszy zamiast dwóch goldów dałbym 1xgold GT. Poza tym instalacja sprawuje się bardzo dobrze.

Szukaj kogoś, kto wystroi Ci to wszystko po AFR. To auto dość sporo korzysta z open loop i jest to dość istotna kwestia.
Awatar użytkownika
piasek1985
Lex user
Posty: 221
Rejestracja: 28 mar 2016, o 13:21
Model Lexusa: LS430
Skąd:: UK - Surrey
Lokalizacja: Surrey UK
Kontakt:

Post autor: piasek1985 »

Chodzi Ci o reduktor KME Gold Turbo? Widze że obsługuje do 360KM więc miałby zapas.

Jeśli będę robił w PL to w moich rejonach wiem że jest polecany Vanos Gdynia, bliżej maja będę musiał do nich zadzwonić i wypytać o szczegóły.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Mowa o GT - to ich nowy produkt.

https://kme.eu/product,products,89.html

Ma lepszą termikę.
Od razu wymień kolanka wodne na alu :)
Awatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
Posty: 117
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: KRYSPIN_lex »

I jak ma ktoś jakieś doświadczenia z reduktorem Goldem GT w LS430?

Podobno termicznie niewiele odbiega od zwyklego GOLDA
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: owczar »

Ja słyszałem, że termika jest bardzo dobra i spokojnie jeden opędza ten silnik. Ale styczności z nim nie miałem. Simon_freeman ma teraz u siebie.
Awatar użytkownika
addzik
Lex user
Posty: 232
Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: addzik »

Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
Awatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
Posty: 117
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: KRYSPIN_lex »

addzik pisze:Posiadam Golda GT u siebie w Ls400.
Występował jeden problem, jednak nie związany z wydajnością, a z wadą konstrukcyjną. Otóż sprężyna zaworu wpadala w drgania własne powodując bardzo głośny, narastajacy i nieprzyjemny dźwięk (gwizd) jak gotujacy wodę czajnik.
Producent przyznał się do wady, zaproponował rozwiązanie w postaci tulei, która poprawiala spasowanie sprężyny jako przejściowe rozwiązanie, dopóki nie poprawią w seryjnej produkcji.
Problem ustąpił na tyle, że nie fatygowalem się już do nich z prośbą o reduktor po poprawkach.
A goniłeś auto na autobanie np. 200 km/h dłuższy czas?
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
Awatar użytkownika
addzik
Lex user
Posty: 232
Rejestracja: 22 lis 2014, o 18:02
Model Lexusa: Ls400, RX300
Skąd:: Katowice
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: addzik »

Z tego właśnie powodu wyleciał zwykły Gold. Po dwóch godzinach jazdy autostradą przy prędkości 180-200 zamarzł reduktor.
Przy gold GT już takiego problemu nie miałem, natomiast aż tak długiej trasy również już nie miałem okazji ogarnąć. Najdalej na zlot do centrum Polski, ale wtedy prędkość była około 150-160, więc nie mogę Ci potwierdzić w 100%.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje Gazowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości