Od momentu zakupu na chwilę przed całkowitym zatrzymaniem podczas hamowania miałem uczucie tak jakby ABS się aktywował, nie wiedziałem dlaczego się tak dzieje, ale uznałem że to funkja premium aby w ostatnim etapie zwalniania nie było tego efektu sklejania się tarcz, a tym samym zatrzymanie było łagodniejsze.
Po jakimś czasie brzeczenie spod pedału hamulca stało się donośniejsze, i występowało nie tylko podczas hamowania, ale czasami również podczas toczenia się powoli.
Niedawno podczas jazdy zapaliły się kontrolki ABS i VSC Off i już tak zostały świecić, byłem z tym u mechanika na komputerze odczytać błędy, kilka błędów znalazł, wykasował, nowych nie było i po krótkiej jeździe testowej wszystko było w porządku, tzn. tak jak przed zapaleniem się kontrolek. Po kilkudziesięciu kilometrach kontrolki się zaświeciły znów, zamówiłem wtedy kabelek VCI do Techstream. Odczytuję dane na żywo ale nie wiem jak je interpretować, nie znam logiki działa ABSu.
Sprawdzałem jeszcze przed otrzymaniem kabelka stan czujników abs w piastach, na przedniej osi były idealne, nie znalazłem żadnych uszkodzeń na kablach. Tyłu nie rozbierałem ponieważ zdecydowałem poczekać na kabel diagnostyczny.
Zamieszczam nagranie efektów podczas jazdy jak również zrzuty ekranu z TIS'a. https://www.youtube.com/watch?v=sG-YeitVJI4

Próbowałem wykonać kalibrację tego czujnika w funkcji utility bodajże ale wydaje mi się że bez skutku.





Na zrzutach widzę że aktywuje się ABS na tylnych kołach ale informacje z czujników o prędkości są zawsze takie same.
Liczę na porady co i jak sprawdzić.