[is200] kompresor by tomekb
-
- Lex user
- Posts: 62
- Joined: 29 Mar 2011, o 22:42
- Model Lexusa: miotacz ognia
- Skąd:: Wawa
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
takie glupie pytanie, na tym idzie tylko przyspieszenie?
predkość maksymalna pozostaje bez zmian?
predkość maksymalna pozostaje bez zmian?
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
zminia sie moc i moment obrotowy prszyspieszenie so 100kmprzy 0,25bara tej modyfikacji zmienia sie 1,1s w manualu 1,5s w automacie oraz predkosc maxymalna ok 5-10 km/h
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Moment obrotowy to zdolność silnika do kręcania kołami,pomnożony przez obroty w w zakresie których występuje daje nam moc, a ta decyduje o wartości prędkości maxymalnych.
Mam jeszcze problem ze znalezieniem wiarygodnych danych dotyczących osiągów naszych silników 2,0 i 3,0 z kompresorem i bez.Ciężko podjąć decyzję czy zakładać kompresor dla kilku Nm,czy tez lepiej będzie wsadzić 2JZ a porównanie danych będzie pozwalało na włąściwy wybór.
Mam jeszcze problem ze znalezieniem wiarygodnych danych dotyczących osiągów naszych silników 2,0 i 3,0 z kompresorem i bez.Ciężko podjąć decyzję czy zakładać kompresor dla kilku Nm,czy tez lepiej będzie wsadzić 2JZ a porównanie danych będzie pozwalało na włąściwy wybór.
- stachulex
- Lex Driver
- Posts: 304
- Joined: 12 Feb 2011, o 00:42
- Model Lexusa: gs 300 mk1
- Location: poznan
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
poszperalem troche na LOC,zapodam kilka fotek:



kolko do przeniesienia napedu z pompy wody na sprezarke:

na tych zdjeciach widoczny jest napinacz paska:


z dolozonym zaworem upustowym:

podstawa do sprezarki TTE wraz z napinaczem:




kolko do przeniesienia napedu z pompy wody na sprezarke:

na tych zdjeciach widoczny jest napinacz paska:


z dolozonym zaworem upustowym:

podstawa do sprezarki TTE wraz z napinaczem:


PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Zastanawia mnie fakt do czego jest ten zaworek na wyjsciu spreżarki i czym jest sterowany.
-
- Lex Master
- Posts: 2610
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
- Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
- Skąd:: Sosnowiec, Będzin
- Location: Sosnowiec, Będzin
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
zawór upustowy mi sie wydaje
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Prędzej blokujacy bo upustu nie widać,ale można założyć chyba też zamiast niego upustowy jak to widać na jednej z fotek.tomekb wrote:zawór upustowy mi sie wydaje
- michalllw
- Lex Master
- Posts: 1512
- Joined: 2 Jan 2011, o 11:43
- Model Lexusa: IS-F
- Skąd:: Bielawa
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
A moze to poprostu przeniesiona linka od gazu 

https://www.facebook.com/MMniceCARS/
- stachulex
- Lex Driver
- Posts: 304
- Joined: 12 Feb 2011, o 00:42
- Model Lexusa: gs 300 mk1
- Location: poznan
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
z tego co sie orientuje jest to przepustnica sterujaca przewodem powietrza tzw. bypass.w momencie naglego dodania gazu przepustnica ta otwiera sie i wtlacza dodatkowe powietrze do ukladu doladowania.pomaga to utrzymac dane cisnienie w ukladzie powietrza doladowanego.jesli ktos ma jakakolwiek wiedze na temat ukladu bypass to prosze o zweryfikowanie mojej teorii na ten temat.carinus wrote:Zastanawia mnie fakt do czego jest ten zaworek na wyjsciu spreżarki i czym jest sterowany.

PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [is200] kompresor by tomekb
Do tej pory nie spotkałem się z takim rozwiązaniem ale na pewno nie jest to bypass gdyż siedzi to na głównym przewodzie doprowadzającym powietrze do silnika.Możliwe że zastępuje zwykły zawór upustowy i nie dopuszcza do nagłego wzrostu ciśnienia po zamknięciu przepustnicy kiedy kompresor nadal pompuje.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests