pojadę w pn po pracy do Lexa i kupie, oni będą musieli wiedzieć które będą odpowiednie
dziękuję panowie za info.
wczesniej - BMW e23 735iA R6, BMW e32 730i R6, LEXUS LS400 V8, Saab 9-5 2.0t, BMW e38 740iA 4.4 V8,Accord 2.0 v-tec, BMW e39 520 R6, Avensis 2.2d, BMW e39 520 R6, BMW e46 325 R6
obecnie - IS 250 V6 LUX
a z dostępem jak to wygląda ? bo przyznam się bez bicia że poza dolewaniem płynu do spryskiwaczy to nawet pod maskę nie zaglądałem
wczesniej - BMW e23 735iA R6, BMW e32 730i R6, LEXUS LS400 V8, Saab 9-5 2.0t, BMW e38 740iA 4.4 V8,Accord 2.0 v-tec, BMW e39 520 R6, Avensis 2.2d, BMW e39 520 R6, BMW e46 325 R6
obecnie - IS 250 V6 LUX
Jeżeli bierzesz oryginał, to wystarczy wymienić jeden żarnik. Ja przerabiałem to już dwa razy w Toyocie LC i nie ma potrzeby wymiany obydwu. Drugi żarnik padł mi dopiero rok później. Różnicy w oświetleniu prawo-lewo nie było. Jeżeli zaczyna mrugać, zapalać się i gasnąć, to znaczy, że zdycha.
U mnie po wymianie jednej strony różnica w jasności była koło 30 procent. Szczerze mówiąc po wymianie obu te światła dopiero zaczęły świecić. Tak samo jest z zarowkami h7. Zawsze kupuje takie same, a różnica w jasności świecenia jest znaczna.