A propos kwestii spalania , diesla benzyny lpg , dla mnie to w sumie jeden czort, ale smierdzący diesel nie koniecznie pali dużo przy dużej mocy, dla przykładu analogiczne auto z tego okresu czyli e46 w pięknej budzie coupe 400+/766 , na RL powtarzalne 9,5 (czyli chyba nawet lepiej jak m3 e92 manual jak dobrze kojarze 10,2 ktos ostatnio podawał)
jeżdżąc spokojnie wlewając do pełna liczę 65l robię 900km z baku przy średniej jezdzie = 7.2l/100km
Dynamicznie 800km z baku = 8.125l/100km
Najmniej z baku wychodzi mi nieco powyżej 700 przy ostrej jeździe więc prosta matematyka: około 9L
Także jak dla mnie wynik bardzo fajny jak na diesla, zwłaszcza że to coupe jest mocno ciskane

Oczywiście nie neguje tutaj swapa kolegi bo jak dla mnie również mega projekt, tylko staram się być obiektywny

O dźwięku oczywiście nie wspominam bo tutaj bez porównania
Wracając do elmscan toyota to jest na pewno więcej funkcji jak w torqu , ponad to można połączyć się z innymi modułami w aucie w razie szybkiej diagnozy

Aczkolwiek na Twoim miejscu to bym chyba jeszcze o krok do przodu poszedł i postawił na tablecie launcha x431 i miał dostęp dosłownie do wszystkiego co w aucie jest podpięte pod jakikolwiek komputer
