Kody usterek P0136 i P0156

Pozostałe problemy występujące w naszych Lexusach
Awatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
Posty: 554
Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:39
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Prudnik/Opole
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: ghostmateus »

Witam
Powyższe kody usterek wyskakują w tym samym czasie. Wydech cały nowy wstawione emulatory sond(tulejki) długość całkowita 34mm, a otwór 2mm. Wykresy sond wyglądają płasko, tak jakby w ogóle nie działały. Od wykonania wydechu zrobiłem kilkaset kilometrów i wyskoczył check, to skasowałem i po kilkudziesięciu zaś wyskoczyły. Tu moje pytanie czy ktoś z forum montujący w GS-ie 430 pamięta jakie otwory miały tulejki? :shout: :crazy:
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: carsik »

ale co tulejki maja mieć do tych błędów?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
agatka
Lex Driver
Posty: 310
Rejestracja: 20 lis 2015, o 01:14
Model Lexusa: is200
Skąd:: Lodz
Lokalizacja: Łódz
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: agatka »

ghostmateus pisze:Witam
Powyższe kody usterek wyskakują w tym samym czasie. Wydech cały nowy wstawione emulatory sond(tulejki) długość całkowita 34mm, a otwór 2mm. Wykresy sond wyglądają płasko, tak jakby w ogóle nie działały. Od wykonania wydechu zrobiłem kilkaset kilometrów i wyskoczył check, to skasowałem i po kilkudziesięciu zaś wyskoczyły. Tu moje pytanie czy ktoś z forum montujący w GS-ie 430 pamięta jakie otwory miały tulejki? :shout: :crazy:
Skoro płaski wykres z sond to masz je do wymiany kolego lub coś było pokićkane przy robirniu wydechu...
Awatar użytkownika
brat_z
Lex user
Posty: 263
Rejestracja: 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: brat_z »

Wstaw tulejki pod drugie sondy lambda te za katami, otwór około 2mm i powinno być ok:)
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: carsik »

co was poniosło z tymi tulejkami? W jaki sposób ma to działać na błędy z tematu?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
Posty: 554
Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:39
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Prudnik/Opole
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: ghostmateus »

Sondy są wstawione właśnie w takie tulejki. Tylko dziwię się, że obie sondy padły jednocześnie w szybkim tempie po wymianie wydechu. o jeszcze raz chodziłem sprawdzać wykresy przez Torque Lite i są płaskie, jakby sondy nie reagowały.
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: carsik »

no to co, że są wstawione? Tulejki są oszustwami dla błędów P0420 a nie tych o których piszesz. Masz do wymiany sondy lub uszkodzony obwód. Często przy odkręcaniu starej sondy dochodzi do uszkodzenia.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
brat_z
Lex user
Posty: 263
Rejestracja: 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: brat_z »

carsik pisze:co was poniosło z tymi tulejkami? W jaki sposób ma to działać na błędy z tematu?
Tulejki są potrzebne gdy padną katalizatory żeby oszukać ekologię:)

Na zdjęciu poniżej masz zaznaczone sondy pod którymi powinny być tulejki.
Obrazek
Pod innymi sondami nie ma prawa być żadnych tulejek.
W małym lexusie też niby za nowym luźniejszym katem (100cpsi) miałem płaski wykres a w korkach i gdy autko było zamulane wyrzucało błąd kata.
Gdy weszła tulejka wszystko się uspokoiło:)
Profilaktycznie wymieniłem pierwsze sondy na zamienniki denso (te z kablami do łączenia) a stare dałem za kata i teraz jest ok:)
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: carsik »

przepraszam ale czy umiesz przeczytać tytuł tematu?

Nie musisz mnie uczyć do czego służą tulejki pod sondę zwane szumnie emulatorami, ja pytam co one mają do błędów w temacie. Odpowiesz na to pytanie?
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Awatar użytkownika
brat_z
Lex user
Posty: 263
Rejestracja: 26 lut 2015, o 15:56
Model Lexusa: is200
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Kody usterek P0136 i P0156

Post autor: brat_z »

Nie musisz się unosić;)
Z opisu błędu wynika że uszkodzona jest sonda nr 2 na pierwszym i drugim banku.
Jeżeli się mylę to mnie popraw i nie gorączkuj się:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości