GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
- Phil
- Lex user
- Posty: 139
- Rejestracja: 13 paź 2010, o 22:29
- Model Lexusa: GS450h
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warsaw
- Kontakt:
GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
Witam, czy przelaczanie zawieszenia w tryb sport wplywa rowniez na prace skrzyni biegow? Wydaje sie ze auto reaguje na gaz bardziej ochoczo w tym trybie, nie wiem cyz to zludzenie wynikajace z lepszego przenoszenia pracy zawieszenia na kierownice czy rzeczywiscie tryb ten zmienia rowniez charakterystyke pracy skrzyni / napędu? Dzięki za odpowiedzi.
- DawGad
- Lex Driver
- Posty: 362
- Rejestracja: 16 lis 2012, o 17:30
- Model Lexusa: IS200 >> GS430 mkIII
- Skąd:: Gliwice
- Kontakt:
Re: GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
Nie wiem czy sport ale PWR na pewno zmienia prace skrzyni w gs430 mk3, w 450h jest chyba cvt wiec nie ma mowy o biegachPhil pisze:Witam, czy przelaczanie zawieszenia w tryb sport wplywa rowniez na prace skrzyni biegow? Wydaje sie ze auto reaguje na gaz bardziej ochoczo w tym trybie, nie wiem cyz to zludzenie wynikajace z lepszego przenoszenia pracy zawieszenia na kierownice czy rzeczywiscie tryb ten zmienia rowniez charakterystyke pracy skrzyni / napędu? Dzięki za odpowiedzi.
- Phil
- Lex user
- Posty: 139
- Rejestracja: 13 paź 2010, o 22:29
- Model Lexusa: GS450h
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warsaw
- Kontakt:
Re: GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
Zgadza sie, jest e-CVT i biegow nie ma ale zakładam że sterowanie mimo to moze miec różne tryby.DawGad pisze:Nie wiem czy sport ale PWR na pewno zmienia prace skrzyni w gs430 mk3, w 450h jest chyba cvt wiec nie ma mowy o biegachPhil pisze:Witam, czy przelaczanie zawieszenia w tryb sport wplywa rowniez na prace skrzyni biegow? Wydaje sie ze auto reaguje na gaz bardziej ochoczo w tym trybie, nie wiem cyz to zludzenie wynikajace z lepszego przenoszenia pracy zawieszenia na kierownice czy rzeczywiscie tryb ten zmienia rowniez charakterystyke pracy skrzyni / napędu? Dzięki za odpowiedzi.
- thepowerofbeams
- Lex user
- Posty: 232
- Rejestracja: 4 gru 2016, o 22:47
- Model Lexusa: szukam
- Skąd:: zach-pom
- Kontakt:
Re: GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
w GS450h :
- tryb PWR zmienia charakterystyke skrzyni ( szybsza reakcja na pedal gazu).
-tryb Sport zawieszenia zmienia charakterystyke tylko zawieszenia i ukł. kierowniczego ( w amortyzatorach "skreca sie sztyca" co powoduje wolniejsze odbicie tłoczyska, a układ kierowniczy staje sie bardziej precyzyjny i twardy).
- tryb PWR zmienia charakterystyke skrzyni ( szybsza reakcja na pedal gazu).
-tryb Sport zawieszenia zmienia charakterystyke tylko zawieszenia i ukł. kierowniczego ( w amortyzatorach "skreca sie sztyca" co powoduje wolniejsze odbicie tłoczyska, a układ kierowniczy staje sie bardziej precyzyjny i twardy).
IS250->GS450H mk3->GS430 mk2->GS300 mk3->GS450H mk3
-
- Lex user
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 maja 2016, o 22:14
- Model Lexusa: GS450h
- Skąd:: Północ
- Kontakt:
Re: GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
Phil, również mam takie złudzenie jak Ty.
- zak640
- Lex user
- Posty: 89
- Rejestracja: 12 sie 2015, o 08:54
- Model Lexusa: LS600hL
- Skąd:: Londyn
- Kontakt:
Re: GS 450h MK3 - zawieszenie w trybie sport
Wybór trybu Sport automatycznie zwiększa różnice pomiędzy współczynnikiem tłumienia wewnętrznych i zewnętrznych (w stosunku do zakrętu) elementów zawieszenia, co powoduje zmniejszenie kąta przechyłu nadwozia. Uruchomiony zostaje układ VGRS automatycznie redukuje przełożenie przekładni kierowniczej o 10%, zaś układ EPS natychmiast zwiększa moment obrotowy o 4%. Te zmiany wpływają korzystnie na zmniejszenie przechyłów poprzecznych nadwozia i zwiększają stateczność i kierowalność pojazdu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości