Lexus Is300 2JZ-GE VVTi projekt turbo ?

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
LexLerek
Nowy lex user
Posty: 6
Rejestracja: 15 cze 2017, o 08:09
Model Lexusa: Is300
Skąd:: Opalenica
Kontakt:

Lexus Is300 2JZ-GE VVTi projekt turbo ?

Post autor: LexLerek »

Siema Panowie. Kupiłem niedawno Lexusa Is300 z 2JZ-GE VVTi Sportcross i plan jest by go uturbić. Mam kilka pytań odnośnie tego projektu ponieważ czytam i czytam i sam już nie wiem co i jakie i za ile, co w ogóle potrzeba w szczegółach.
Zawieszenie i heble będę również zmieniał lecz tu sobie poradzę.
Odnośnie motoru wiem że potrzebuje tłoki oraz korby z GTE.Nowa pompa wody oraz oleju. Skrzynię planuję m57 z BMW i tu pierwsze pytanie jak ogarnąć licznik aby działał? Jaki koszt jest dorobienia wału?Czy dyfer oryginał będzie ok? Jakie najlepiej sprzęgło zamontować i docisk?Plan mechaniczny myślę między 400-500 koni.
Idąc dalej jaką turbinę zamontować?czy wtryski trzeba zmienić jeśli tak na jakie?Jaka miska olejowa musi być przednia czy tylna? Czy warto inwestować w regulowane koła rozrządu? Jaka pompa paliwa?Jaki kolektor wydechowy i ssący?Czy warto w ogóle zamawiać jakiś turbo kit cały z ebay? Czy dodatkowo musi być chłodnica oleju?Jakie uszczelniacze nowe?
Jeśli ktoś mógłby podać również średnie ceny za graty będę wdzięczny, ile mniej więcej może kosztować taki mod? Za wszelką pomoc w tym temacie bardzo dziękuję.
dzadzar
Lex user
Posty: 53
Rejestracja: 21 kwie 2017, o 19:51
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Otwock
Kontakt:

Re: Lexus Is300 2JZ-GE VVTi projekt turbo ?

Post autor: dzadzar »

Hej,

Na początku to wypadałoby się przywitać w odpowiednim do tego temacie na forum. Wracając do kwestii turbo w is300 to na początek przeczytaj to viewtopic.php?f=43&t=16222, a jeżeli chodzi o dobieranie części itp, to już gadaj z jakimś tunerem.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: Lexus Is300 2JZ-GE VVTi projekt turbo ?

Post autor: BeeMiX »

Jeśli masz już IS300 to masz silnik z miską jaką potrzebujesz :) Jeśli składasz to od razu na EMU to licznik nie jest problemem, można użyć sygnału z ABS. Dorobienie wału to około 800pln np Humol Poznań. Sprzegło i docisk możesz kupić w komplecie z przekładką do swapu skrzyni np. u Poweride, polecam Huberta. Turbo na tą moć replike GT30R, choć jak masz budżet to można zaszaleć. Kolektor dolotowy z przepustnicą i listwa paliwową mam za około 2300pln bardzo ładnej jakości. Kółko rozrządu jasne, zawsze warto, u mnie opóźnienie wałka sporo dało odnośnie dołu obrotów. Kity ebayowe to syf. Po kolektor wydechowy polecam np. Funo Auto Tuning. Chłodnica zawsze się przydaje. Uszczelniacze masz w kazdej hurtowni moto. Szykuj 30k pln
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości