nie jestem przekonany czy SC ma ten zawór.Widzę Wombat że odrobiłeś zadanie domowe Przyznam szczerzę że o tym zaworku w pompie wspomagania nie wiedziałem, a możliwe że to jest moim ciągłym problemem ze wspomaganiem
Ta madrość jest z pierwszej strony tutaj:
http://www.clublexus.com/forums/ls400/2 ... bible.html
ale nie otwierają mi sie obrazki i nie moge tego zaworka na oczy zobaczyć
Oglądałem jakiś rózne pompy w google ale sie nie dopatrzyłem za to gdzieś pod jakimś rysunkiem doczytałem że to jest pompa od SC400 i dlatego go tu nie ma. I bardzo prawdopodobne bo to wygląda na bardzo LS-owy problem.
Ten zakichany zaworek to jest jedyna rzecz jaki mi pozostała do zrobienia po poprzednim właścicielu , ksywa "stan Kolekcjonerski" i jakoś nie mam siły sie za to zabrać. Tzn zgłaszałem ten problem już w dwu warsztatach i w jednym mi uszczelnili pompe co nic nie dało a w drugim za pierwszym razem zaproponowali regeneracje przekładni kierowniczej za 1200 minimum a za drugim stwierdzili że nie wiedza co to i moze pojade gdzieć na grochowską i umyje podwozie, potem zrobie ze 300km i przyjade do nich to zobaczą gdzie cieknie i zrobią (albo nie). Ja najchętniej bym wyłozył kase i odebrał zrobione jakby nie to że już mam na to dwie diagnozy, każda inna a obie mało prawdopodobne bo objawy wskazuja na przepuszczający Idle Control Valve. Goście okreslili symptomy:
2. Power steering is leaking, white smoke on startup
no to jakby widzieli mój samochód. Wstyd go odpalać bo kopci jak syrena przez 2-3 sekundy i dym zakrywa ulice..