
P1349
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 30 Jun 2015, o 00:26
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Piaseczno
- Contact:
P1349
Zapaliła mi się kontrolka CHECK i TRC mryga. Na komputerze wyszło że błąd P1349. Samochód trzyma obroty blisko 2500 . po skasowaniu błędu dobrze jest ok 2km i znowu. Wyjąłem elektrozawór oraz filierek i je wyczyściłem i nic nie pomaga. Czy jest możliwość że blokuje to się gdzieś na kole ? Czy jest możliwość sprawdzić czy elektrozawór działa ?
Jakie napięcie powinno dochodzić na elektrozawór jak to sprawdzić ?

- Dawid250286
- Lex user
- Posts: 71
- Joined: 11 Feb 2014, o 17:30
- Model Lexusa: Gs 450h
- Skąd:: Kawęczyn
- Contact:
Re: P1349
Po odpaleniu na zimnym silniku jak auto będzie miało normalne obroty odłącz kostkę od zaworu i poczekaj jak się rozgrzeje jeżeli obroty silnika będą normalne czyli zawór się przycina, ja próbowałem to czyścić ale pomogło na krótką metę więc kupiłem Nowy i po problemie.
-
- Nowy lex user
- Posts: 15
- Joined: 30 Jun 2015, o 00:26
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Piaseczno
- Contact:
Re: P1349
Czy jest możliwe że przycina się w innym miejscu ? np na kole ? 

-
- Nowy lex user
- Posts: 6
- Joined: 27 Apr 2017, o 07:20
- Model Lexusa: IS 200
- Skąd:: Głogowiec
- Contact:
Re: P1349
Witam.
wczoraj pojawil sie u mnie identyczny problem ( p1349 i skok na obroty) z tym ze za pierwszym razem zapalila sie kontrolka check i to wszystko. za kazdym razem na zimnym jest ok, dopiero po dobrym dogrzaniu pojawia sie problem (po okolo 10km) , po wypieciu zaworu zaczla migac trc, zawor rowniez wyczyscilem z filterkiem i nic. mozliwe jest zeby faktycznie ten zawor sie przycinal? pod aku 12v dziala bez zarzutu, nie przycina sie dziala swobodnie, nawet jak recznie przesuwam zawor,
czy moze problem byc po stronie sterownika? nie orientuje sie co nim steruje. czy ecu czy jakis przekaznik. ew moze gdzies z przplywem oleju jest problem??
moze ktos juz rozwiazal taki problem? chcialbym ominac kupno nowego ze wzgledu na cene. a uzywka ciezko dostepna
pzdr
wczoraj pojawil sie u mnie identyczny problem ( p1349 i skok na obroty) z tym ze za pierwszym razem zapalila sie kontrolka check i to wszystko. za kazdym razem na zimnym jest ok, dopiero po dobrym dogrzaniu pojawia sie problem (po okolo 10km) , po wypieciu zaworu zaczla migac trc, zawor rowniez wyczyscilem z filterkiem i nic. mozliwe jest zeby faktycznie ten zawor sie przycinal? pod aku 12v dziala bez zarzutu, nie przycina sie dziala swobodnie, nawet jak recznie przesuwam zawor,
czy moze problem byc po stronie sterownika? nie orientuje sie co nim steruje. czy ecu czy jakis przekaznik. ew moze gdzies z przplywem oleju jest problem??
moze ktos juz rozwiazal taki problem? chcialbym ominac kupno nowego ze wzgledu na cene. a uzywka ciezko dostepna
pzdr
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests