RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
-
- Lex user
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 lis 2013, o 14:38
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
Jak w temacie. A przy okazji: zamieniał ktoś stacyjkę na przycisk start-stop?
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
Przerobiłem to żeby nie łamać więcej kluczyków.
-
- Lex user
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 lis 2013, o 14:38
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
Masz jakiś schemat podłączenia-zamiany. Proszę, podaj szczegóły.
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
Przyjedz to zrobimy,mam jeszcze tydzień urlopu,schematu nie mam,wykorzystałem istniejące wcześniej zabezpieczenie odpalania auta.Schemat nie jest potrzebny,przecinasz odpowiedni kabelek i łączysz to jakimś przyciskiem zwiernym/chwilowym.Możesz to podłączyć jako dodatkowy przycisk zabezpieczający albo przycisk zastępujący całkowicie pozycję odpalenia z kluczyka.
-
- Lex user
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 lis 2013, o 14:38
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
Do Belgii trochę daleko Do końca czerwca nie wyrwę się nawet na pół dnia, w lipcu wyjeżdżam na urlop. Więc jeżeli już to dopiero sierpień. Chodzi mi o całkowite zastąpienie kluczyka z zachowaniem wszystkich funkcji (opuszczanie kierownicy i włączenie zapłonu po jednokrotnym naciśnięciu przycisku, odblokowanie kierownicy, itp.). Mam już przycisk "Keyless Entry&Push Start System". Możliwe takie podłączenie?
- carinus
- Lex Master
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Kontakt:
Re: RX 400h Potrzebuję schemat stacyjki
Ooo,chcesz robić na bogato.Na pewno jest to wykonalne,nie robiłem osobiście czegoś podobnego.Kluczyk i tak musiałbyś trzymać gdzieś w pobliży pętli przeniesionej z okolicy stacyjki i dodatkowo problem z mechanizmem blokującym układ kierowniczy.Szkoda że masz brak czasu na spotkanko,do mnie jest tylko 90km.
Napisz na PW jak Co poszło z silnikiem,jestem ciekawy bo też muszę zrobić porządek z nieszczelnością.
Napisz na PW jak Co poszło z silnikiem,jestem ciekawy bo też muszę zrobić porządek z nieszczelnością.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości