Dragnie silnika na lpg

Problemy oraz informacje na temat użytkowania instalacji LPG
Post Reply
Jackass88
Lex user
Posts: 48
Joined: 17 Apr 2017, o 11:04
Model Lexusa: Is200 mk2 Stance, gs300 mk2 Aristo ViP.
Skąd:: Lublin,Rzeszów
Location: Rzeszów, Lublin
Contact:

Dragnie silnika na lpg

Post by Jackass88 »

Witam serdecznie mam problem ze swoim lexem. Zaczne od opisu sytuacji i problemu.
Auto Lexus GS 300. Mk2 z 2003r. Polift import z Irlandii zarejestrowany bez przekladki z gazem juz tam zamontowanym wiec nie wiadomo co to za instalacja.
Auto uzytkowane bezproblomowo w moich rekach od 2 lat a sumujac poprzednika opinie to od 5 lat beznajmniejszego problemu w Polsce.
Autem jest jezdzone raz na 2/3 dni po kilka kilometrow relreacyjnie co pewien czas na lpg i gazie by katy ktore sa nadal oryginalne poodychaly. Wymieniony olej filtry w tym 2 of LPG jakies 3 miesiace temu i do dzis dnia wszystko ok.
Dzis pojawil sie problem juz przy odpaleniu auto bardzo dlugo krecilo i z bolem ledwo ledwo odpalil. Po czym na lpg sie przelaczyl jak zlapal temperature i nagle mocno zaczelo telepac silnikiem. Problem z odpalanie za kazdym razem problem z telepaniem silnika tylko na LPG na benzynie bangla jak trzeba. Czy te dwie rzeczy moga miec wspolna przyczyne? Czy to raczej oddzielne usterki.
User avatar
agiless
Lex user
Posts: 266
Joined: 30 Jun 2014, o 00:25
Model Lexusa: GS300 MKI
Skąd:: Skierniewice
Contact:

Re: Dragnie silnika na lpg

Post by agiless »

Jeśli wtryskiwacze LPG są już nieszczelne, to zalewa cylindry gazem i przez bogatą mieszankę masz problem z uruchomieniem. Wstaw fotki instalacji, będziemy mogli coś więcej napisać.
Jackass88
Lex user
Posts: 48
Joined: 17 Apr 2017, o 11:04
Model Lexusa: Is200 mk2 Stance, gs300 mk2 Aristo ViP.
Skąd:: Lublin,Rzeszów
Location: Rzeszów, Lublin
Contact:

Re: Dragnie silnika na lpg

Post by Jackass88 »

Na dniach jak sie nie uporam z problem to wrzuce foty, aczkolwiek ten problem z LPG nie ma nic wspolnego jednak. Pierwsze co zrobilem to wymiana świec. I drgania ustapily silnika. Natomiast dalej jest problem z odpaleniem silnika. Kreci z 5 sekund zanim odpali. Sprawdzony akumulutor 12.4 natomiast troche malo jak na obrotach przy doladowaniu wskaznik pokazuje 13.4 na 3.500 rpm. I tu pytanie moje czy to moze byc wina elektryki niedoladowanie aku. Czy moze opinia kumpla mechanika ze to czujnik polozenia wału najprawdopodobniej.
Post Reply

Return to “Problemy techniczne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest