IS200/300 Poliuretany??

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lenny
Nowy lex user
Posty: 15
Rejestracja: 8 cze 2011, o 12:24
Model Lexusa: is200
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: IS200/300 Poliuretany??

Post autor: Lenny »

hej, czy forumowicze mają jakiś kod zniżkowy do sklepu Deuter motosport poliuretany Olkusz?
Czy ktoś kupował tam ostatnio te tuleje wahacza przedniego dolnego is200 :
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleja ... -1szt.html

Ja kupiłem tam swoje dokładnie 3 lata temu i czas na wymiane ale wtedy miały numer 699 i kupowałem je na sztuki za 75pln, ale nie miały tego kołnierza i chyba były w metalowej tulei.

Ktoś coś?

:LEXUS:
Borek
Lex user
Posty: 46
Rejestracja: 24 gru 2015, o 17:56
Model Lexusa: GS 300 JZS160
Skąd:: Augustów
Kontakt:

Re: IS200/300 Poliuretany??

Post autor: Borek »

ghostmateus pisze:Halo Pytanie mam czy zawias przedni jest taki sam w IS mkI, a GS mkII jest taki sam? Bo tył pasował, a teraz czy przód pasuje tak samo?
Czy rzeczywiście wszystkie tuleje z tyłu pasują z IS mk1 do GS mk2?
Awatar użytkownika
ghostmateus
Lex Driver
Posty: 554
Rejestracja: 5 sty 2014, o 14:39
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Prudnik/Opole
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Re: IS200/300 Poliuretany??

Post autor: ghostmateus »

Borek pisze:
ghostmateus pisze:Halo Pytanie mam czy zawias przedni jest taki sam w IS mkI, a GS mkII jest taki sam? Bo tył pasował, a teraz czy przód pasuje tak samo?
Czy rzeczywiście wszystkie tuleje z tyłu pasują z IS mk1 do GS mk2?

Ja tylny zawias przekładałem z IS do GS i bez problemu wszystko pasowało. Więc tak same tuleje na tył powinien pasować bez problemu
Borek
Lex user
Posty: 46
Rejestracja: 24 gru 2015, o 17:56
Model Lexusa: GS 300 JZS160
Skąd:: Augustów
Kontakt:

IS200/300 Poliuretany??

Post autor: Borek »

ghostmateus pisze:
Borek pisze:
ghostmateus pisze:Halo Pytanie mam czy zawias przedni jest taki sam w IS mkI, a GS mkII jest taki sam? Bo tył pasował, a teraz czy przód pasuje tak samo?
Czy rzeczywiście wszystkie tuleje z tyłu pasują z IS mk1 do GS mk2?

Ja tylny zawias przekładałem z IS do GS i bez problemu wszystko pasowało. Więc tak same tuleje na tył powinien pasować bez problemu
Dzięki za info ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kuklex
Nowy lex user
Posty: 12
Rejestracja: 19 kwie 2017, o 18:17
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Galway
Kontakt:

Re: IS200/300 Poliuretany??

Post autor: Kuklex »

Witam wszystkich.
Z racji tego że muszę wymienić tuleje sanek i mocowania dyfra bo kompletnie się wysypały postanowiłem wymienić wszystkie tuleje z tyłu, 280k km na serii to i tak dobry wynik. Sanki będą na glebie więc czemu nie, zwłaszcza że tuleje górnych wahaczy są już marne.
Pytanko do osób używających tulei Strong Flex od dłuższego czasu. Trzyma się to, nie piszczy? Skoro już robię cały tył (przód mam nowy) to chciałbym żeby działał bezobsługowo, nie za bardzo uśmiecha mi się co jakiś czas rozbierać wszystkiego i smarować. Mieszkam w Irlandii a tu raczej pory roku są oceniane temperaturą deszczu stąd wiem że wytrzymać mogą dlużej ale czy nie będą hałaśliwe dużo szybciej niż w Polsce. Dodam że samochód jeździ na spręźynach Vogtland -35mm.
Z góry dziękuje
Dawid 95
Nowy lex user
Posty: 15
Rejestracja: 18 cze 2016, o 12:08
Model Lexusa: IS 200 swap IS300
Skąd:: Zaleszany
Kontakt:

Re: IS200/300 Poliuretany??

Post autor: Dawid 95 »

Jeśli rozważasz już u siebie wymianę tulei na poliuretanowe to poświęć dzień dłużej i wszystkie wahacze postaraj się zabezpieczyć, czyli najlepiej pomalować jakąś farbą (najlepiej proszkowo) z tego względu że po czasie zacznie wychodzić rdza spod poliuretanu gdyż powierzchnie przygotowane pod prasowane gumowo-metalowe tuleje nie są zabezpieczone i nie ładnie to potem wygląda, samo użytkowanie poliuretanów, powiem szczerze że zawieszenie pracuje trochę inaczej, amortyzacje całego zawieszenia zostawiamy tutaj wyłącznie amortyzatorom oraz sprężynom, oryginalne tuleje wspomagają moim zdaniem amortyzację (ponoć trzeba się liczyć z przyśpieszonym zużyciem amortyzatorów z tego względu, chociaż ciężko mi to potwierdzić mam je tylko niecały rok).
Ogółem zawieszenie jest minimalnie głośniejsze na dołkach, wiadomo jest twardsze, ale jeśli lubisz sobie agresywniej pojeździć w zakrętach to na prawdę nie ma porównania dużo lepiej się to sprawuje, kierownica jest czulsza i trochę bardziej trzeba się skupiać na jeździe więc nawet małe ruchy są wyczuwalne na kierownicy. Więc wszystko zależy tutaj głownie od twojego stylu jazdy :)
Na sprzedaż części do IS200, więcej pod 723962396

2JZ NO SHIT!!! :zryw:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości