owczar pisze:Jesteś pewien co do bębnów VVT-i? Nie słyszałem żeby ktoś wymieniał.
Uszczelniaczy ASO też niby nie zaleca wymiany. Zresztą sama wymiana uszczelniaczy wałków fajna i miła nie jest.
U mnie przy 300 tys była pęknięta uszczelka w bębnie i leciał tamtędy olej. Przy okazji rozrządu i regulacji zaworów naprawiłem to.
ASO nie zaleca też wymiany oleju w AT, a jednak specjaliści od AT twierdzą inaczej. I ludzie wymieniają olej w AT.
Może przy samym rozrządzie nie jest to aż tak opłacalne, ale jak już robisz luzy zaworowe to i tak trzeba wyciągnąć wałki więc odkręcenie 6 śrub nie jest wielką pracą i może zaoszczędzić dużo pracy w przyszłości. A same uszczelniacze można kupić za 60 zł. Ja mam akurat swoje 3uz zagazowane, także jest małe prawdopodobieństwo że przy wymianie rozrządu nie będzie trzeba zrobić luzów. Więc robię wszystko kompleksowo, żeby mieć spokój na kolejne 100 tys.