GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS
Post Reply
fractal
Lex user
Posts: 47
Joined: 29 Nov 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by fractal »

Grzegorz123 wrote:Zrobiłem małe rozeznanie i wymiana rozrządu w 4.2 kosztuje ok 1200 chyba nawet z robota, więc tragedii niema
Czy w tym audi nie trzeba przypadkiem wyciągnąć silnika do wymiany rozrządu?
Do 3uz rozrząd można kupić za 1200 zł (oryginał) z pompą wody Aisina. W ASO koło 1800 zł taki zestaw. Przy rozrządzie warto wymienić uszczelniacze wałków, bębnów VVTI i sprawdzić luzy zaworowe.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by owczar »

Jesteś pewien co do bębnów VVT-i? Nie słyszałem żeby ktoś wymieniał.

Uszczelniaczy ASO też niby nie zaleca wymiany. Zresztą sama wymiana uszczelniaczy wałków fajna i miła nie jest.
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by ledziu »

michalllw wrote: No i na minus audi to chyba tylko, że jest pospolite,( (taką większą a4) i bardziej awaryjne
Jeżeli dla Ciebie to jest "tylko" awaryjność to odpuść lexusa, a8 będzie fajniejsze, jest ich więcej... wszystko da się naprawić a jak się nie da to lampkę się wykręci :biggrin2:

I tak na poważnie... to jeżeli akceptujesz w/w wady, masz mechanika który to ogarnia to odpuść lexa... bo jeszcze czeka Cię jedna "przyjemność" jego sprzedaży jak Ci się znudzi... i tu Audi wygrywa.
fractal
Lex user
Posts: 47
Joined: 29 Nov 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by fractal »

owczar wrote:Jesteś pewien co do bębnów VVT-i? Nie słyszałem żeby ktoś wymieniał.

Uszczelniaczy ASO też niby nie zaleca wymiany. Zresztą sama wymiana uszczelniaczy wałków fajna i miła nie jest.
U mnie przy 300 tys była pęknięta uszczelka w bębnie i leciał tamtędy olej. Przy okazji rozrządu i regulacji zaworów naprawiłem to.
ASO nie zaleca też wymiany oleju w AT, a jednak specjaliści od AT twierdzą inaczej. I ludzie wymieniają olej w AT.
Może przy samym rozrządzie nie jest to aż tak opłacalne, ale jak już robisz luzy zaworowe to i tak trzeba wyciągnąć wałki więc odkręcenie 6 śrub nie jest wielką pracą i może zaoszczędzić dużo pracy w przyszłości. A same uszczelniacze można kupić za 60 zł. Ja mam akurat swoje 3uz zagazowane, także jest małe prawdopodobieństwo że przy wymianie rozrządu nie będzie trzeba zrobić luzów. Więc robię wszystko kompleksowo, żeby mieć spokój na kolejne 100 tys.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by owczar »

Zgadza się, przy okazji regulacji luzów na pewno już jest niewiele więcej zabawy.

Przy OEM rozrządzie masz w teorii spokój na 10 lat lub 150kkm.
Arkadyx
Lex user
Posts: 103
Joined: 1 Dec 2014, o 22:32
Model Lexusa: GS 300 mk3 2009
Skąd:: Warszawa/Wołomin
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by Arkadyx »

fractal wrote:
owczar wrote:Jesteś pewien co do bębnów VVT-i? Nie słyszałem żeby ktoś wymieniał.

Uszczelniaczy ASO też niby nie zaleca wymiany. Zresztą sama wymiana uszczelniaczy wałków fajna i miła nie jest.
U mnie przy 300 tys była pęknięta uszczelka w bębnie i leciał tamtędy olej. Przy okazji rozrządu i regulacji zaworów naprawiłem to.
ASO nie zaleca też wymiany oleju w AT, a jednak specjaliści od AT twierdzą inaczej. I ludzie wymieniają olej w AT.
Może przy samym rozrządzie nie jest to aż tak opłacalne, ale jak już robisz luzy zaworowe to i tak trzeba wyciągnąć wałki więc odkręcenie 6 śrub nie jest wielką pracą i może zaoszczędzić dużo pracy w przyszłości. A same uszczelniacze można kupić za 60 zł. Ja mam akurat swoje 3uz zagazowane, także jest małe prawdopodobieństwo że przy wymianie rozrządu nie będzie trzeba zrobić luzów. Więc robię wszystko kompleksowo, żeby mieć spokój na kolejne 100 tys.
Oryginalne uszczelniacze wałków kosztują ponad 200zł netto sztuka ;)
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by owczar »

Podejrzewam, że to 60zł to cena z Amayamy. Choć z tego co sprawdzaliśmy, to też jakoś bardzo tanie nie były. Do tego jeszcze uszczelniacz wału.
fractal
Lex user
Posts: 47
Joined: 29 Nov 2015, o 19:35
Model Lexusa: GS 430
Skąd:: Iława
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by fractal »

Zgadza się, przy okazji regulacji luzów na pewno już jest niewiele więcej zabawy.

Przy OEM rozrządzie masz w teorii spokój na 10 lat lub 150kkm.
2 śruby do zdjęcia bębna i 4 żeby zdjąć koło zębate.

owczar wrote:Podejrzewam, że to 60zł to cena z Amayamy. Choć z tego co sprawdzaliśmy, to też jakoś bardzo tanie nie były. Do tego jeszcze uszczelniacz wału.
Dokładnie, kupowałem w Amayama. Za 2 uszczelniacze wałków i uszczelkę pompy oleju zapłaciłem 120 zł z groszami z przesyłką.

W ASO 1szt. koło 250 zł.
ledziu
Lex Master
Posts: 2583
Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Contact:

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Post by ledziu »

Ten z Ostrowi Maz jest wybitny... :biggrin2:

Ogólnie można zobaczyć wszystkie z zastrzeżeniem Ostrowi bo oferta z opisem dla typowego Janusz poszukiwacza albo miłośnika opowieści jakże teraz modnych o klasyczności lexów. Zagłębie handlarzy i perełek... :biggrin2:
Post Reply

Return to “Lexus GS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest