Wibracje na budzie i ped*le hamulca

ODPOWIEDZ
BoosTone
Nowy lex user
Posty: 18
Rejestracja: 11 maja 2017, o 14:57
Model Lexusa: IS300
Skąd:: Jasionka
Kontakt:

Wibracje na budzie i ped*le hamulca

Post autor: BoosTone »

Witam, borykam się z nietypowym problemem. Ręce już mi opadają.

Wibracje na ped*le hamulca przenoszące się na budę tylko powyżej 100km/h ale jedynie podczas wciskania ledwo co (około 3-5% ) pedała hamulca. Przy mocnym depnięciu nic się nie dzieje.

Wymienione:
- łożyska
- piasty
- tarcze ( na starych występował problem, zmieniłem na nowe i oddałem na reklamację wszystko ok ) Rotinger
- klocki (black diamond)
- wszystkie tuleje, sworznie zawieszenie przód
- amortyzatory + sprężyny
- regenerowane zaciski sprawdzane kilka razy jak działają tłoczki. Wszystko ok. (swap w220)
- felgi proste
- Regeneracja zacisków tył, nowe tarcze klocki

Nie ma żadnego trzepania kierownica, czuć na niej tylko tak jakby przenoszącą się wibrację z zacisków.
Zaciski dokręcone.
Pomiary czujnikiem zegarowym wykonane wszystko w normach.
Awatar użytkownika
michal_zys
Lex user
Posty: 27
Rejestracja: 30 wrz 2017, o 18:16
Model Lexusa: RX350
Skąd:: Łódź
Kontakt:

Re: Wibracje na budzie i ped*le hamulca

Post autor: michal_zys »

BoosTone pisze:Witam, borykam się z nietypowym problemem. Ręce już mi opadają.

Wibracje na ped*le hamulca przenoszące się na budę tylko powyżej 100km/h ale jedynie podczas wciskania ledwo co (około 3-5% ) pedała hamulca. Przy mocnym depnięciu nic się nie dzieje.

Wymienione:
- łożyska
- piasty
- tarcze ( na starych występował problem, zmieniłem na nowe i oddałem na reklamację wszystko ok ) Rotinger
- klocki (black diamond)
- wszystkie tuleje, sworznie zawieszenie przód
- amortyzatory + sprężyny
- regenerowane zaciski sprawdzane kilka razy jak działają tłoczki. Wszystko ok. (swap w220)
- felgi proste
- Regeneracja zacisków tył, nowe tarcze klocki

Nie ma żadnego trzepania kierownica, czuć na niej tylko tak jakby przenoszącą się wibrację z zacisków.

Zaciski dokręcone.
Pomiary czujnikiem zegarowym wykonane wszystko w normach.

Miałem podobne objawy w swoim, po nagrzaniu hamulców - trzepało budą. Nie trzepało sterem trzeba było szukać z tyłu.
Przy lekkim wciśnięciu hamulca auto przyhamowywało co obrót koła.
Pomogła wymiana szczęk od ręcznego i przetoczenie tylnych tarczobebnów
and123
Lex user
Posty: 42
Rejestracja: 30 maja 2019, o 21:55
Model Lexusa: IS 250
Skąd:: Olsztyn
Kontakt:

Re: Wibracje na budzie i ped*le hamulca

Post autor: and123 »

BoosTone pisze:
Pomiary czujnikiem zegarowym wykonane wszystko w normach.
Miałem bez mała identyczną sytuację, dość szybko po wymianie tylnych tarcz zaczęło się delikatne bicie wyczuwalne na nie wyzywamy na forum i na całej budzie, szczególnie przy większych prędkościach i delikatnym traktowaniu hamulca. Pomiary bicia na zimno mieściły się w normie (0,01 albo 0,02) ale na skutek mojego uporu zmierzyli bicie na dobrze rozgrzanych tarczach i się okazało, że jest większe o cztery setki niż na zimnych. Wtedy poszła reklamacja przez warsztat tarcz blueprint, zmiana na rotingery i montaż nowych z pomiarem bicia. W trakcie montażu dwukrotnie zmiana ułożenia tarcz po pomiarach bicia. I jak dotychczas ponad 20 000 km. jest nadal idealnie. And.
Awatar użytkownika
eusebio18
Nowy lex user
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2020, o 16:43
Model Lexusa: RX 450h
Skąd:: Zielona Góra
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Wibracje na budzie i ped*le hamulca

Post autor: eusebio18 »

Nigdy nie spotkałem się z tego typu problemem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości