WYMIANA PODKŁADEK REGULACYJNYCH LUZ ZAWORÓW
-
- Lex user
- Posty: 45
- Rejestracja: 5 sie 2011, o 14:24
- Model Lexusa: ls400
- Skąd:: Gdańsk
- Kontakt:
Re: WYMIANA PODKŁADEK REGULACYJNYCH LUZ ZAWORÓW
miejmy nadzieje że to to oczywiście już rozebrane do wałków . dzięki za informacje .zbyt duża pewność siebie z mojej strony.pasek nie przeskoczył na kółkach o zęby też nie przesunąłem ale niemogłem włożyć tej sruby 6mm więc to pewnie te kasatory .
-
- Nowy lex user
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 gru 2020, o 23:02
- Model Lexusa: GS300 mk2
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: WYMIANA PODKŁADEK REGULACYJNYCH LUZ ZAWORÓW
Nie chcę zakładać nowego tematu to odgrzeję starego kotleta.
Jak to w końcu jest z tą regulacją zaworów w GS300?
Wiadomo, że na LPG bardziej dostają po dupie, ale póki co jeżdżę na benzynie i mam przebieg 212 tys. Trzeba się tym zainteresować przy takim przebiegu? Na czym dokładnie polega regulacja?
Jak to w końcu jest z tą regulacją zaworów w GS300?
Wiadomo, że na LPG bardziej dostają po dupie, ale póki co jeżdżę na benzynie i mam przebieg 212 tys. Trzeba się tym zainteresować przy takim przebiegu? Na czym dokładnie polega regulacja?
-
- Lex user
- Posty: 108
- Rejestracja: 13 maja 2019, o 21:44
- Model Lexusa: LS 430
- Skąd:: Gorzów
- Kontakt:
Re: WYMIANA PODKŁADEK REGULACYJNYCH LUZ ZAWORÓW
Witam.
To nie jest regulacja choć potocznie można tę operację tak określić. Pomiędzy wałkiem rozrządu a resztą mechanizmu popychania zaworu powinien być pewien odstęp. To na wypadek gdyby silnik nieopatrznie się nagrzał. Odstęp ten jest ściśle określony. Ustawia się go przy pomocy metalowych płytek (w naszym przypadku oczywiście). Dokonuje się najpierw pomiaru a następnie wstawia właściwej grubości płytkę. To tak w bardzo dużym skrócie.
Przy 212 kkm warto sprawdzić luzy.
I na koniec : "Wiadomo, że na LPG bardziej dostają po dupie"
To jest Szanowny Kolego mit. Prawidłowo wyregulowana instalacja LPG nie czyni szkody silnikowi. Jeżeli mieszanka paliwa z powietrzem nie będzie stechiometryczna to nie ma znaczenia czy to będzie benzyna, LPG, ropa czy żelki to każda z nich będzie dewastowała gniazda zaworowe, zawory itp itd.
Pozdrawiam
To nie jest regulacja choć potocznie można tę operację tak określić. Pomiędzy wałkiem rozrządu a resztą mechanizmu popychania zaworu powinien być pewien odstęp. To na wypadek gdyby silnik nieopatrznie się nagrzał. Odstęp ten jest ściśle określony. Ustawia się go przy pomocy metalowych płytek (w naszym przypadku oczywiście). Dokonuje się najpierw pomiaru a następnie wstawia właściwej grubości płytkę. To tak w bardzo dużym skrócie.
Przy 212 kkm warto sprawdzić luzy.
I na koniec : "Wiadomo, że na LPG bardziej dostają po dupie"
To jest Szanowny Kolego mit. Prawidłowo wyregulowana instalacja LPG nie czyni szkody silnikowi. Jeżeli mieszanka paliwa z powietrzem nie będzie stechiometryczna to nie ma znaczenia czy to będzie benzyna, LPG, ropa czy żelki to każda z nich będzie dewastowała gniazda zaworowe, zawory itp itd.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości