owczar wrote:...Rozrząd po zakupie wymieniaj w ciemno...
Różnie z tym bywa
Kupiłem swojego LSa od gościa, który zarzekał się, że wymienił rozrząd krótko przed powrotem do Polski na stałe. Lex był w jego posiadaniu 10 lat, przypłynął jako mienie przesiedleńcze. Jeździłem 110tys.km. i dopiero po tym czasie wymieniałem rozrząd

Był jeszcze w bdb stanie.
Oczywiście były obawy, auto ze stanów na bieżnikowanych oponach, o wymianie oleju w skrzyni czy dyfrze gość nic nie wiedział. Olej silnikowy - nie wiedział co mu wlewali, przeszedłem bezproblemowo na 5W/30
Owczar,
Na szóstej stronie i zdjęciu całej chłodnicy tej OEM z poklejonymi któćcami jest kranik. On służy do spuszczenia płynu z układu, czy szybciej przeprowadzić operację odłączając przy bloku silnika wąż dochodzący do góry chłodnicy?
Jutro będę wymieniał oryginalną chłodnicę (rozszczelniła się u góry). Największe obawy mam co do operacji w części chłodnicy ASB. Zakupiłem Nissens, a tam są króćce, czyli oryginalne końcówki trzeba zamienić na inne, czy da się je jakoś inaczej zaadoptować?
Mam wersję USA, zbiorniczek wyrównawczy i korek na chłodnicy, czyli u mnie korek zostaje niedłubany?
