ja polecam wszyskim zmieniac co 100 000doOh wrote:150 000 km to troche za dlugo nie uwazacie ?
[is200]pasek rozrządu
- stachulex
- Lex Driver
- Posts: 304
- Joined: 12 Feb 2011, o 00:42
- Model Lexusa: gs 300 mk1
- Location: poznan
- Contact:
Re: pasek rozrządu

PRZEDNI NAPED JEST DLA DZIEWCZYNEK
-
- Lex user
- Posts: 135
- Joined: 21 Sep 2010, o 17:32
- Model Lexusa: IS 200
- Location: Kraków, Tarnów
- Contact:
Re: pasek rozrządu
ja jak wymieniałem w tym m-cu, przy 123tys to nie było ok 1/3 paska, wymiana z tego co wiem powinna być co 150tys lub 7lat, moje auto jest z 2003r
The sky is the limit
- ccamillo
- Lex user
- Posts: 166
- Joined: 30 May 2011, o 10:02
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: pasek rozrządu
teoretycznie to 150tys lub 10 lat, a praktycznie to serwis powie, ze to są maksymalne okresy, a stan rozrządu należy sprawdzać w trakcie eksploatacji.
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1839
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: pasek rozrządu
Nawet jezeli ktoś zakłada takie max. okresy to bierze za to odpowiedzialnośc i podpisuje się pod tym że wszystko wytrzyma.Nie mówimy tutaj o jednostkowym przypadku wycierania paska tylko o zjawisku masowym.Błędy konstrukcyjne dały znac o sobie.ccamillo wrote:teoretycznie to 150tys lub 10 lat, a praktycznie to serwis powie, ze to są maksymalne okresy, a stan rozrządu należy sprawdzać w trakcie eksploatacji.
.
- ccamillo
- Lex user
- Posts: 166
- Joined: 30 May 2011, o 10:02
- Model Lexusa: brak
- Skąd:: Wołomin
- Contact:
Re: pasek rozrządu
ok ... ale żadna firma nie bierze odpowiedzialności za określone przez siebie okresy eksploatacji, kończy się gwarancji i maja gdzieś ... jedynie, z wielkiej laski, mogą partycypować w kosztach, jeżeli klient będzie upierdliwy.
Nieważne czy to będzie lexus, czy inny samochód, niektóre rzeczy należny sprawdzać ... na szczęście są fora, na których wymieniamy się uwagami.
Większość firm wydłuża okresy miedzy przeglądami, zmniejsza częstotliwość wymiany oleju i wszystko po to, żeby niby obniżyć koszty utrzymania samochodu, a badania czy to wszystko wytrzyma są przeprowadzane na nas i za naszą kasę.
Nieważne czy to będzie lexus, czy inny samochód, niektóre rzeczy należny sprawdzać ... na szczęście są fora, na których wymieniamy się uwagami.
Większość firm wydłuża okresy miedzy przeglądami, zmniejsza częstotliwość wymiany oleju i wszystko po to, żeby niby obniżyć koszty utrzymania samochodu, a badania czy to wszystko wytrzyma są przeprowadzane na nas i za naszą kasę.
- wswietyy
- Lex user
- Posts: 75
- Joined: 7 Jan 2011, o 14:32
- Model Lexusa: IS-F
- Skąd:: Jasło
- Location: Jasło
- Contact:
Re: pasek rozrządu
no tak to wygląda że coś musieli zmienić, albo obniżyć głowice, albo skok zaworów zwiększyć, albo wielkość, albo tłoki, bo ten silnik 1G-FE był montowany w toyocie w latach 95-97 ze sprężaniem 9,6:1 a od roku 98 ma sprężanie 10,0:1carinus wrote:Żeby powstała kolizyjność musieliby zmodernizowac konstrukcję głowicy lub zmienic kształt denka tłoków,a dołozenie zmiennych faz chyba nie wprowadziło az takich zmian w silniku.Takie są tylko moje przypuszczenia.
pozdrawiam
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests