LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
-
- Nowy lex user
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 lis 2018, o 08:45
- Model Lexusa: Lexus GS IV 2.0 245KM 2015r.
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Witam,
Czy może ktoś z Was ma instalacje gazowa w Lexusie GS IV 2.0 245KM
Jeżeli tak to jak się sprawuje ??? Co możecie mi zarekomendować ???
dzięki za każde info !!!
Pzdr
Czy może ktoś z Was ma instalacje gazowa w Lexusie GS IV 2.0 245KM
Jeżeli tak to jak się sprawuje ??? Co możecie mi zarekomendować ???
dzięki za każde info !!!
Pzdr
-
- Lex Driver
- Posty: 457
- Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
- Model Lexusa: IS200T
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Zmień samochód - ten tragiczny silnik 2.0 245KM jest po prostu paliwożernym smokiem. To samo IS200T. Spalanie w Warszawie na poziomie 15-17l to norma a przy tym objeżdza Cię VW 1.4 TSI
Twierdzę ze nikt nigdy w Polsce a nawet na świecie LPG do tego nie zakładam. Bezpośredni wtrysk i turbo + LPG = wydatki Teoretycznie teraz chyba tylko PRINS mgolbys probowac (za ok 10K). Miał być nowy sterownik staga 500 pod bezpośredni wtrysk ale nikt go nie widział
Twierdzę ze nikt nigdy w Polsce a nawet na świecie LPG do tego nie zakładam. Bezpośredni wtrysk i turbo + LPG = wydatki Teoretycznie teraz chyba tylko PRINS mgolbys probowac (za ok 10K). Miał być nowy sterownik staga 500 pod bezpośredni wtrysk ale nikt go nie widział
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Ostro, ale nie będę się z tym dyskutował. Moja samoróbka IS200 turbo pali mniej i na pewno nie objedzie mnie żaden 1.4 tsiniven pisze:Zmień samochód - ten tragiczny silnik 2.0 245KM jest po prostu paliwożernym smokiem. To samo IS200T. Spalanie w Warszawie na poziomie 15-17l to norma a przy tym objeżdza Cię VW 1.4 TSI
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Masz niewiele mniejszą moc a masa IS MK1 w porównaniu to MK3 to na starcie -200kgDawid0ss pisze:Ostro, ale nie będę się z tym dyskutował. Moja samoróbka IS200 turbo pali mniej i na pewno nie objedzie mnie żaden 1.4 tsiniven pisze:Zmień samochód - ten tragiczny silnik 2.0 245KM jest po prostu paliwożernym smokiem. To samo IS200T. Spalanie w Warszawie na poziomie 15-17l to norma a przy tym objeżdza Cię VW 1.4 TSI
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posty: 1776
- Rejestracja: 14 sty 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Wiem, co nie zmienia faktu, że technika jednak poszła do przodu i człowiek by oczekiwał, aby nowy Lexus był deko oszczędniejszy. 16 litrów na 100 to u mnie w Warszawie pali, ale LPG.gmiter pisze:Masz niewiele mniejszą moc a masa IS MK1 w porównaniu to MK3 to na starcie -200kgDawid0ss pisze:Ostro, ale nie będę się z tym dyskutował. Moja samoróbka IS200 turbo pali mniej i na pewno nie objedzie mnie żaden 1.4 tsiniven pisze:Zmień samochód - ten tragiczny silnik 2.0 245KM jest po prostu paliwożernym smokiem. To samo IS200T. Spalanie w Warszawie na poziomie 15-17l to norma a przy tym objeżdza Cię VW 1.4 TSI
Pzdr
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Jeździłem po warszawie/3miescie...niven pisze:Zmień samochód - ten tragiczny silnik 2.0 245KM jest po prostu paliwożernym smokiem. To samo IS200T. Spalanie w Warszawie na poziomie 15-17l to norma a przy tym objeżdza Cię VW 1.4 TSI
Twierdzę ze nikt nigdy w Polsce a nawet na świecie LPG do tego nie zakładam. Bezpośredni wtrysk i turbo + LPG = wydatki Teoretycznie teraz chyba tylko PRINS mgolbys probowac (za ok 10K). Miał być nowy sterownik staga 500 pod bezpośredni wtrysk ale nikt go nie widział
Spalanie to średnio 13 litrów, jak on Ci wziął 17 ?
Passat 1.4 TSI ma za pewne coś ok 9sek do setki, jak on ma objechać is/gs 200t ?
Wracając do tematu, lepiej wymienić auto niż montować LPG
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Łojtam może go nie zgasił na noc...pss pisze:Jeździłem po warszawie/3miescie...niven pisze:Zmień samochód - ten tragiczny silnik 2.0 245KM jest po prostu paliwożernym smokiem. To samo IS200T. Spalanie w Warszawie na poziomie 15-17l to norma a przy tym objeżdza Cię VW 1.4 TSI
Twierdzę ze nikt nigdy w Polsce a nawet na świecie LPG do tego nie zakładam. Bezpośredni wtrysk i turbo + LPG = wydatki Teoretycznie teraz chyba tylko PRINS mgolbys probowac (za ok 10K). Miał być nowy sterownik staga 500 pod bezpośredni wtrysk ale nikt go nie widział
Spalanie to średnio 13 litrów, jak on Ci wziął 17 ?
)
-
- Lex Driver
- Posty: 516
- Rejestracja: 2 cze 2016, o 19:25
- Model Lexusa: is200t
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
W mieszanym naprawdę ostrym, wychodziło mi ostatnio 12,7.
Ale tu mamy wioski, miasto i trasę z odcinkami po ~200 na zegarach.
Jedyna opcja by tyle spalić to tryb sport i grzać od świateł do świateł
No chyba, że jest rozgrzebane ECU ; >
Ale tu mamy wioski, miasto i trasę z odcinkami po ~200 na zegarach.
Jedyna opcja by tyle spalić to tryb sport i grzać od świateł do świateł
No chyba, że jest rozgrzebane ECU ; >
-
- Lex Master
- Posty: 2499
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa GS IV 2.0 245KM 2015r.???
Bardziej rozje..bane niż rozgrzebanepss pisze:No chyba, że jest rozgrzebane ECU ; >
-
- Nowy lex user
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lip 2021, o 11:44
- Model Lexusa: LexusNX 200T
- Skąd:: Tarnow
- Kontakt:
Re: LPG do Lexusa 2.0 245KM 2015r.???
Witam. Dziś już 05 01 2023 i do silników Lexusa 200T czy 300T jest już coraz więcej rozwiązań na LPG.
Należy zapomnieć o instalacjach 6 grupy z wtryskiem bezpośrednim w fazie ciekłej, typu STAG 500 DIS czy innych np Prinsa bo są same problemy.Może kiedyś uda się rozwiązać ale na to pewnie potrzeba kilku lat.
Na dziś pojawiła się instalacja ALEX IDEA DUAL (MPI i DI) która jest chyba dobrym rozwiązaniem do silników 238kM (chyba też 245kM), dla której opracowano mapy wtrysku i pewnie w najbliższych miesiącach wiele warsztatów zacznie to montować. Jest to instalacja z dotryskiem benzyny lecz na niskim poziomie ( około 1 litra). Podobno jest także sterownik Logitechu, typu MPI i DI lecz mało o tym piszą.
Należy zapomnieć o instalacjach 6 grupy z wtryskiem bezpośrednim w fazie ciekłej, typu STAG 500 DIS czy innych np Prinsa bo są same problemy.Może kiedyś uda się rozwiązać ale na to pewnie potrzeba kilku lat.
Na dziś pojawiła się instalacja ALEX IDEA DUAL (MPI i DI) która jest chyba dobrym rozwiązaniem do silników 238kM (chyba też 245kM), dla której opracowano mapy wtrysku i pewnie w najbliższych miesiącach wiele warsztatów zacznie to montować. Jest to instalacja z dotryskiem benzyny lecz na niskim poziomie ( około 1 litra). Podobno jest także sterownik Logitechu, typu MPI i DI lecz mało o tym piszą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości