Witam,
przymierzam się do zakupu lexusa gs300 i mam parę pytań:
1) Jak jest z korozją w lexusie, jest to już dosyć stare auto i wiadomo, że gdzieś go łapie, pytanie czy wybrać coś droższego z brakiem korozji (lub ukrytą pod warstwami czarnej mazi) czy jednak pójść w tani egzemplarz, który będzie wymagał naprawy pordzewiałego podwozia i zabezpieczenia.
2) Chciałbym zamontować w przyszłości turbo kit, czy skrzynia biegów wytrzyma te 350-400 km ? Czy lepszy będzie późniejszy swap skrzyni ? Czytałem na forum, że można podmienić ją z jakąś skrzynią bmw. Silnik VVTI jak rozumiem bez większych modów da sobie radę z tą mocą.
3) Przed uturbianiem chciałbym się zająć też hamulcami; czy pod powyższą moc podejdą hamulce od Supry ?
Lexus gs300 korozja, silnik
- Skorpy4
- Nowy lex user
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 20:19
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Lex Master
- Posty: 2432
- Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Kontakt:
Re: Lexus gs300 korozja, silnik
Ad 1. Z korozją nie jest źle ale trzeba liczyć się z trafieniem źle. Szukaj bez korozji i trzeba zwrócić uwagę na śruby zawiasu.Skorpion4
Witam,
przymierzam się do zakupu lexusa gs300 i mam parę pytań:
1) Jak jest z korozją w lexusie, jest to już dosyć stare auto i wiadomo, że gdzieś go łapie, pytanie czy wybrać coś droższego z brakiem korozji (lub ukrytą pod warstwami czarnej mazi) czy jednak pójść w tani egzemplarz, który będzie wymagał naprawy pordzewiałego podwozia i zabezpieczenia.
2) Chciałbym zamontować w przyszłości turbo kit, czy skrzynia biegów wytrzyma te 350-400 km ? Czy lepszy będzie późniejszy swap skrzyni ? Czytałem na forum, że można podmienić ją z jakąś skrzynią bmw. Silnik VVTI jak rozumiem bez większych modów da sobie radę z tą mocą.
3) Przed uturbianiem chciałbym się zająć też hamulcami; czy pod powyższą moc podejdą hamulce od Supry ?
Ad 2. Jak zadajesz pytanie o skrzynie to nie zadawaj w koniach tylko w niutach. 2jz wygeneruje Ci przy 400km około 500- 550nm ładnej jazdy co pewnie zabije skrzynie w trybie dosyć szybkim a jeszcze jest kwestia jej strojenia. Sądzę że wtedy lepiej kupić sobie gs430 ewentualnie nowszego gs460 co i tak będzie taniej i o wiele szybciej. Do skrzyń BMW są zestawy montażowe.
Turbo kit olej. Tunera szukaj blisko miejsca zamieszkania bo będziesz często do niego jeździł no i drugie auto musisz mieć do jazdy.
Silnik vvti na OEM korbach powinien przyjąć koło 500nm.
Ad 3. Heble zapodaj od ls400fl albo jakieś inne np. mb w220 a supry h. olej bo są drogie a ich wartość to znaczek supry.
Kup Gs MK2 włóż heble, serwis startowy i to obfity a potem wszytko na jeden strzał czyli turbo, skrzynia i komputer.
Jak sam tego nie będziesz robić to współczuje ale kibicuje

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości