Lexus gs300 korozja, silnik

Ogólne rozmowy oraz pytania na temat zakupu Lexusa
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skorpy4
Nowy lex user
Posty: 2
Rejestracja: 8 lis 2019, o 20:19
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Częstochowa
Kontakt:

Lexus gs300 korozja, silnik

Post autor: Skorpy4 »

Witam,
przymierzam się do zakupu lexusa gs300 i mam parę pytań:

1) Jak jest z korozją w lexusie, jest to już dosyć stare auto i wiadomo, że gdzieś go łapie, pytanie czy wybrać coś droższego z brakiem korozji (lub ukrytą pod warstwami czarnej mazi) czy jednak pójść w tani egzemplarz, który będzie wymagał naprawy pordzewiałego podwozia i zabezpieczenia.

2) Chciałbym zamontować w przyszłości turbo kit, czy skrzynia biegów wytrzyma te 350-400 km ? Czy lepszy będzie późniejszy swap skrzyni ? Czytałem na forum, że można podmienić ją z jakąś skrzynią bmw.  Silnik VVTI jak rozumiem bez większych modów da sobie radę z tą mocą.

3) Przed uturbianiem chciałbym się zająć też hamulcami; czy pod powyższą moc podejdą hamulce od Supry ?
 
ledziu
Lex Master
Posty: 2432
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: Lexus gs300 korozja, silnik

Post autor: ledziu »

Skorpion4
Witam,
przymierzam się do zakupu lexusa gs300 i mam parę pytań:

1) Jak jest z korozją w lexusie, jest to już dosyć stare auto i wiadomo, że gdzieś go łapie, pytanie czy wybrać coś droższego z brakiem korozji (lub ukrytą pod warstwami czarnej mazi) czy jednak pójść w tani egzemplarz, który będzie wymagał naprawy pordzewiałego podwozia i zabezpieczenia.

2) Chciałbym zamontować w przyszłości turbo kit, czy skrzynia biegów wytrzyma te 350-400 km ? Czy lepszy będzie późniejszy swap skrzyni ? Czytałem na forum, że można podmienić ją z jakąś skrzynią bmw.  Silnik VVTI jak rozumiem bez większych modów da sobie radę z tą mocą.

3) Przed uturbianiem chciałbym się zająć też hamulcami; czy pod powyższą moc podejdą hamulce od Supry ?
 
 
Ad 1. Z korozją nie jest źle ale trzeba liczyć się z trafieniem źle. Szukaj bez korozji i trzeba zwrócić uwagę na śruby zawiasu. 

​​​​​Ad 2. Jak zadajesz pytanie o skrzynie to nie zadawaj w koniach tylko w niutach. 2jz wygeneruje Ci przy 400km około 500- 550nm ładnej jazdy co pewnie zabije skrzynie w trybie dosyć szybkim a  jeszcze jest kwestia jej strojenia. Sądzę że wtedy lepiej kupić sobie gs430 ewentualnie nowszego gs460 co i tak będzie taniej i o wiele szybciej. Do skrzyń BMW są zestawy montażowe.

Turbo kit olej. Tunera szukaj blisko miejsca zamieszkania bo będziesz często do niego jeździł no i drugie auto musisz mieć do jazdy. 
 
Silnik vvti na OEM korbach powinien przyjąć koło 500nm.

Ad 3. Heble zapodaj od ls400fl albo jakieś inne np. mb w220 a supry h. olej bo są drogie a ich wartość to znaczek supry. 

Kup Gs MK2 włóż heble, serwis startowy i to obfity a potem wszytko na jeden strzał czyli turbo, skrzynia i komputer. 

Jak sam tego nie będziesz robić to współczuje ale kibicuje  :piwo:
 
 
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości