[LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa LS
ODPOWIEDZ
lagrande
Nowy lex user
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2016, o 17:41
Model Lexusa: ls400
Skąd:: Olsztyn
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: lagrande »

Dzięki, auto jest w tym momencie u lakiernika, ale zapiszę sobie kontakt i się odezwę :).
klinikalpg.pl
Lex user
Posty: 212
Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: DC|
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: klinikalpg.pl »

Nie wierz w autopromocję! sprawdzaj! cross-check'uj!
(a potem się odezwij :P )
Awatar użytkownika
Raven377
Lex user
Posty: 51
Rejestracja: 2 lip 2015, o 11:00
Model Lexusa: LS 430 III
Skąd:: Tomaszów Maz.
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: Raven377 »

Wihajster pisze: 9 mar 2015, o 00:20
rey pisze:Jak w takim razie oszacować prawdziwy poziom paliwa w baku, żeby nie zostać na lodzie przy zimnym silniku z gazem? :smile:
najpewniejszy sposób to kasować jeden licznik dzienny przy tankowaniu i wiedzieć ile km można przejechać na zbiorniku. Przykładowo ja wiem, że w Wawie przy 250 km powinienem zatankować gaz, bo będę jeździć na benzynie. Na trasie może być przy 350. (mam LS430). Wskaźnik benzyny kasuje się co jakiś czas albo jeśli poziom benzyny wzrośnie o min 10 l. - w instrukcji pisze, że tekst na kompie SINCE REFUEL czy TANK AVG są liczone od momentu wzrostu poziomu paliwa o min. 10l. Potem wskazania nie są mierzone, tylko obliczane na podstawie zużycia paliwa. Stąd np. kiedyś kolega "wysłał mnie" swoim is-em, gdzie komp pokazywał zero do przejechania, a on mi tłumaczył, że jeździ z tym zerem jakiś czas i ja jeszcze spokojnie mogę jechać. Ot taki mechanizm.
Czyli nie oszacujesz po wskaźnikach, dlatego że jeśli jeździsz na gazie i w związku z tym benzyny nie ubywa realnie, to wskaźnik benzyny i tak spada, bo jego wskazanie jest różnicą między poziomem resetu albo zatankowania powyżej 10l i teoretycznie zużytą benzyną wg obliczeń komputerka - a ten nie jarzy, że jedziesz na gazie.


 
Odgrzewam temat
Może ktoś podpowie coś mądrego. W moim LS spadek poziomu paliwa podczas jazdy na LPG potrafi dojść do prawie 40l. Ostatnio z pół zbiornika zjechało mi do rezerwy. W GS MK2 każde przekręcenie kluczyka powodowało resetowanie systemu i powrót do właściwego poziomu paliwa. W LS jest to rozwiązane jakoś inaczej i nie mam pojęcia co tym steruje. Myślałem że jest to wina podciśnienia jakie tworzy mi się w zbiorniku podczas jazdy na paliwie, ale to nie to. A właśnie gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika i jak ono działa ?
 
 
Jeśli choć raz wsiadłeś do Lexa ... możesz być pewien, że kiedyś go sobie kupisz.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [LS430] Optymalna instalacja do 3UZ-FE

Post autor: owczar »

W ls430 to się resetuje właśnie po spadku wskazówki. Trzeba by podpiąć emulator który by wymuszał zmianę wskazania i ponowny odczyt. Jeździłem tak wiele lat i w niczym mi to nie przeszkadzało ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje Gazowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości