być może bardzo mądry system jest i zależnie od poboru ogranicza później napięcie ładowania ~ u siebie sprawdzałem w kilku samochodach gdyż najczęściej jeżdżą raz na kilka dni ~ więc akumulator przez te ~ pół godziny gdy okazjonalnie mierzyłem mógł być cały czas ładowany mocnonexus350 wrote: ↑3 Sep 2023, o 17:57Dzięki. Tak miałem przez 1 tydzień. Następnie pojawiało się i dalej pojawia 13.5V, 12.8V gdy na akumulatorze przed ruszeniem było 12.07!!! Po włączeniu, na 14V stało przez 3 minuty i w dół.whero wrote: ↑3 Sep 2023, o 14:52cały czas ładnie wysoko, równonexus350 wrote: ↑3 Sep 2023, o 14:20 Czy ktoś, kto ma woltomierz wkładany do gniazda zapalniczki lub ładowarkę z woltomierzem, mógłby napisać jak zachowuje się mierzone napięcie podczas READY - postój lub jazda? Czy napięcie przez cały czas READY utrzymuje się powyżej 14V, czy też czasami jest mniejsze, spadając nawet do 12.8V? Pytanie dotyczy trybu / efektywności ładowania akumulatora 12V z przetwornicy DC/DC. Dzięki.
nie mierzyłem nigdy w momencie w którym któryś z nich jeździł codziennie trasy