Dobre z tą śliską kierownicą haha .wide_stream pisze: ↑28 mar 2024, o 14:47 Użytkuję NX 350h w wersji F-Sport od niedawna i pierwsze uwagi co do samochodu po kilkunastu dniach użytkowania, niewielkim co prawda przebiegu, ale tak na początek...
Minusy to pierdoły, ale niestety są:
- śliska kierownica
- automatyczne blokowanie / odblokowanie drzwi sorry próbowałem z instrukcją i bez, ale chciałbym, aby jeśli już musi się automatycznie blokować, to aby po zatrzymaniu, bez włączania P dało się otworzyć drzwi bez naciskania przycisku odblokowania na drzwiach (pasażerowie). 2 razy mi się to udało, a potem jakoś samo się przestawia, że już nie działa w ten sposób. Myślę, że to serwis już ustawił i bez nich się nie uda? Jakieś doświadczenia? Proszę nie pisać, że można włączyć P i co to za problem, można ale czasem trzeba kogoś szybko wysadzić. Na drzwiach tez można kliknąć, chodzi o to, by było prosto, bez zbędnego pamiętania o klikaniu czegokolwiek.
- po co taki duży ekran jak nie da się go podzielić, tylko w trybie android auto
Możesz zawsze wyłączyć, żeby się nigdy nic nie blokowało, święty spokój. Tam jest opcja, że możesz odryglować drzwi samym przyciskiem, bez przełączania na P, a nawet możesz wybrać te dwie opcje jednocześnie albo zdecydować się na którąś. W sumie jak w każdym aucie, coś trzeba zrobić żeby auto od środka otworzyć dopóki auta się nie wyłączy i go nie opuści. Chociaż czasem pojawia mi się komunikat o odryglowanych drzwiach ze względu na niską prędkość. Przyjrzę się jutro z tym ryglowaniem i dam znać.
Bo to są japończycy, im się z pewnymi rzeczami nie spieszy, wprowadzą podzielony ekran za 2 generacje w lexach (pomimo, że w highlanderze go dali...).