Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
- Krab
- Nowy lex user
- Posts: 11
- Joined: 27 Sep 2023, o 19:00
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Ale jak do tego ma się nowa Camry? Ma wzrost mocy z 218 KM (poprzednia generacja) do 230 KM obecna generacja (hybryda - silnik cały czas ten sam 2,5 l)
NX350h Prestige Design Tazuna, Sonic Titanium, Hazel
odebrany X 2023
odebrany X 2023
-
- Nowy lex user
- Posts: 14
- Joined: 25 Mar 2018, o 11:57
- Model Lexusa: nie mam
- Skąd:: Polska
- Contact:
-
- Lex Driver
- Posts: 335
- Joined: 19 Feb 2022, o 20:31
- Model Lexusa: NX350h Omotenashi, ES300h
- Skąd:: Wielkopolska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Żeby było śmieszniej, to podobno przy RX350H moc zostaje bez zmian.
-
- Nowy lex user
- Posts: 14
- Joined: 25 Mar 2018, o 11:57
- Model Lexusa: nie mam
- Skąd:: Polska
- Contact:
-
- Lex Driver
- Posts: 335
- Joined: 19 Feb 2022, o 20:31
- Model Lexusa: NX350h Omotenashi, ES300h
- Skąd:: Wielkopolska
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Któż to wie. Z tymi mocami aut robi się Istny cyrk na kółkach.
-
- Lex user
- Posts: 47
- Joined: 21 Jul 2024, o 23:26
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Zgłobice
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Witajcie. Mój NX osiągnął przebieg 13tys km.... Praktycznie od nowości miałem pojedyncze stuknięcie w prawym przednim zawieszeniu zjeżdżając z wygładzonych progów zwalniających. Teraz doszły dziwne stuknięcia przy każdym lekkim dodaniu gazu, ujęcie gazu i dodanie, lekkie naciśnięcie hamulca i lekki gaz i za każdym razem dziwne stuki z prawej strony. Czasem te stuki przechodzą w efekf skrzypienie metalu, albo zgniatanej puszki. Miał ktoś podobne historie?
NX350 Design Tazuna Premium + chrom + hak
- Plexus
- Lex user
- Posts: 112
- Joined: 11 Jun 2023, o 09:24
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Od nowości, koniec 2023, mam skrzypienie przedniego zawieszenia podczas manewrów parkowania.
Przy wolnych ruchach, po parę centymetrów, zaciskając lub zwalniając hamulec, słyszę skrzypienie tak, jakby z jakiejś klemy zaciskającej się na zardzewiałej rurze.
Zgłosiłem to w 2024, coś zrobili, może nawet trochę pomogło, ale nadal się pojawia.
Ktoś ma podobne skrzypienia przy precyzyjnych manewrach?
Przy wolnych ruchach, po parę centymetrów, zaciskając lub zwalniając hamulec, słyszę skrzypienie tak, jakby z jakiejś klemy zaciskającej się na zardzewiałej rurze.
Zgłosiłem to w 2024, coś zrobili, może nawet trochę pomogło, ale nadal się pojawia.
Ktoś ma podobne skrzypienia przy precyzyjnych manewrach?
NX350h Prestige | MY 2024
-
- Lex user
- Posts: 41
- Joined: 24 May 2024, o 08:00
- Model Lexusa: nx350h
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Ja miałem taki przypadek. W innym aucie i... męczył się przy tym diagnosta, jazdy próbne, łożyska mcpersona, końcówki, listwa kierownicza- maglownica, kolumna kierownicza, smarowania, cuda były i w końcu pojechałem do mojego mechanika (każdy ma swojego, wiadomo) popołudnie, kawka, rozmowa i mówi robimy tak: kolejno wszystkie aluminiowe połączenia mocowania zawieszenia popuszczał śruby i dokręcał .. 15 minut i cisza do dzisiaj. Zwyczajnie taki efekt i stuk generować może w "sobie" niby dobrze dokręcone połączenie a jednak aluminium lubi podobno takie psikusy robić. Minimalny luz i przy ostrzejszym hamowaniu stuk, przy przyspieszaniu stuk. Ale nie zawsze. Ile ja się z ludźmi najeździłem, hamowanie - przyspieszanie ...stukło , chyba nie , o faktycznie coś tam słychać, o kurde ale coś pyknęło, z lewej ? nie chyba bardziej z prawej, i tak chyba ze dwa tygodnie.
Lukasz__25 wrote: ↑3 Jun 2025, o 15:33 Witajcie. Mój NX osiągnął przebieg 13tys km.... Praktycznie od nowości miałem pojedyncze stuknięcie w prawym przednim zawieszeniu zjeżdżając z wygładzonych progów zwalniających. Teraz doszły dziwne stuknięcia przy każdym lekkim dodaniu gazu, ujęcie gazu i dodanie, lekkie naciśnięcie hamulca i lekki gaz i za każdym razem dziwne stuki z prawej strony. Czasem te stuki przechodzą w efekf skrzypienie metalu, albo zgniatanej puszki. Miał ktoś podobne historie?
-
- Lex user
- Posts: 41
- Joined: 24 May 2024, o 08:00
- Model Lexusa: nx350h
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
Tak azot jest bardziej obojętny, była keidyś moda na ten azot ale sumarycznie dla potencjalnego użytkownika to jak herbata z pokrzywy na prostatę 

Plexus wrote: ↑5 May 2025, o 23:28 Z ciekawości sprawdziłem dlatego opony pompuje się azotem.
Otrzymałem takie wyjaśnienie:
Pompowanie opon azotem pozwala na utrzymanie stabilniejszego ciśnienia, lepszą przyczepność i wydłuża żywotność opon.
Azot również pomaga ograniczyć korozję felg i zapobiega przegrzewaniu opon.
Dlaczego pompowanie opon azotem jest zalecane?
Stabilne ciśnienie:
Azot nie zmienia swojej objętości tak jak powietrze w odpowiedzi na zmiany temperatury. Dzięki temu opony utrzymują optymalne ciśnienie przez dłuższy czas, co poprawia ich właściwości jezdne i wydłuża ich żywotność.
Lepsza przyczepność:
Stabilne ciśnienie w oponach przekłada się na lepszą przyczepność do drogi, co wpływa na bezpieczeństwo i komfort jazdy, zwłaszcza w zakrętach i przy zmianie prędkości.
Ochrona przed korozją:
Azot nie reaguje chemicznie z metalami, co zapobiega korozji felg, zwłaszcza stalowych.
Ograniczenie ryzyka przegrzania:
Azot ma lepsze właściwości przewodzenia ciepła niż powietrze, co może zmniejszyć ryzyko przegrzania opon, zwłaszcza podczas długich podróży lub jazdy na wysokich prędkościach.
Mniejsze zużycie paliwa:
Stabilne ciśnienie i lepsze właściwości jezdne opon mogą przyczynić się do niewielkiego obniżenia zużycia paliwa.
Wytrzymałość:
Azot pomaga oponom wytrzymać większe przeciążenia, co jest szczególnie istotne w przypadku samochodów sportowych lub ciężarówek.
-
- Lex user
- Posts: 41
- Joined: 24 May 2024, o 08:00
- Model Lexusa: nx350h
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Opinie użytkowników Lexusa NX 350h
7,7s do 100. 2,5s do 50. Z autopsji w mieście rewelacja. Poziom 7-8 sekund rzadko jest na naszych drogach widziany. 7,5 sek to wynik bmw 330xd 204 KM, miałem 20 lat temu i to była "bestia". To są b. dobre wyniki dla takiego auta. Po cholerę 5-6 sek w Suvie, wtedy masz zawieszenie z granitu. Ile razy jemu depniesz żeby zrobić te 0-100 ? Raz, dwa, 5 razy jak kupisz ? A potem przez kilka lat dupą Ci trzęsie i miejsca w koleinach sobie nie może znaleźć.Przerabiałem. Leksus przez ulepy na drodze przenika a pontonem nie jest. Moim zdaniem NX to zaj..isty kompromis wszystkiego. O! przykład z podwórka X5 340KM 5,4 do 100, w mieście kolega mi nie odjeżdża (miasto to 80 proc jazdy nie ma się co oszukiwać) na drodze ze 120 do 160 -180 nawet chwila . Kanapa z miejsce tyłu w NX bije bmw, komfort jazdy bije bmw, cisza bije bmw, awarie chyba też bije bmw - 67tyś przebiegu skrzynka rozdzielcza napędu 20tys zł wymiana. Spalanie NX 6 bmw 11. Mają podobno obciąć moc silnika ale podnieść osiągi z prądu. W segmencie i cenowo odpowiednik nowe X3 Q5 GLC podobnie przyspieszają mniejsze motory ale z turbinami. Jak drożej i szybciej ma być to idziemy 450h+ i odpowiedniki. Pozdrawiam
JanuszTracz wrote: ↑23 May 2025, o 10:19To niekoniecznie musi byc wyrok smierci. Moc w samochodach toyoty to jakas losowa liczba, mniej badz bardziej skorelowana z osiagami.
Zreszta jako wlascilel NXa nie musisz daleko szukac, 7.7s z prawie 250KM to chyba najwolniej przyspieszajacy samochod w segmencie?
Patrz nowy ES, nowa RAV4. Redukcja mocy w corolli. Kanal toyota news. FB. Wszedzie o tym pisza.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest