OCZEKUJE OKOLO 400 KUCY Z PRZEZNACZENIEM OK 100.000 ZLOTYCH HAHAHAcarsik wrote:no to przeczytaj swojego pierwszego posta i zweryfikuj swoje oczekiwaniajak widać wszyscy tak zrozumieli.
ile chcesz przeznaczyć na to złotówek? i czego oczekujesz?

OCZEKUJE OKOLO 400 KUCY Z PRZEZNACZENIEM OK 100.000 ZLOTYCH HAHAHAcarsik wrote:no to przeczytaj swojego pierwszego posta i zweryfikuj swoje oczekiwaniajak widać wszyscy tak zrozumieli.
ile chcesz przeznaczyć na to złotówek? i czego oczekujesz?
Proszę tutaj nie dolewać oliwy do ognia i odstawić osobiste wycieczki, kolega jeszcze nie miał dużo możliwości wykazania się, trzeba mu dać czas. Poza tym zawsze można pozostawić kwestię mocy w rękach wykwalifikowanego warsztatu.carsik wrote:na 400 wystarczy połowa![]()
ale raczej sugeruję zostaw ten samochód w spokoju jesteś odporny na wiedzę
Ja to już nie wiem czy kolega pisze poważnie czy zarejestrował się dla jaj na forum i cieszy się że idiotyczny temat cieszy się takim zainteresowaniem.bonares89 wrote:OCZEKUJE OKOLO 400 KUCY Z PRZEZNACZENIEM OK 100.000 ZLOTYCH HAHAHAcarsik wrote:no to przeczytaj swojego pierwszego posta i zweryfikuj swoje oczekiwaniajak widać wszyscy tak zrozumieli.
ile chcesz przeznaczyć na to złotówek? i czego oczekujesz?
Ralfx wrote:Proszę tutaj nie dolewać oliwy do ognia i odstawić osobiste wycieczki, kolega jeszcze nie miał dużo możliwości wykazania się, trzeba mu dać czas. Poza tym zawsze można pozostawić kwestię mocy w rękach wykwalifikowanego warsztatu.carsik wrote:na 400 wystarczy połowa![]()
ale raczej sugeruję zostaw ten samochód w spokoju jesteś odporny na wiedzę
Btw. gwarantuję Ci że w 20 tyś. zł idzie się zmieścić z mocą 400KM. A za 100k to można powalczyć o 1000+ na strzale z nitro.
bonares89 jeśli nie masz nic przeciwko to napisz nam jaka kwotę chcesz poświęcić, będzie nam łatwiej doradzać.
ledziu wrote:Sądzę że ktoś sobie robi jaja, sprawdza czujność lexusowców
ogolnie podnoszenie mocy jest malo oplacalne, ale tu chodzi o najlepszy stosunek wydanych pieniedzy do uzyskanej mocy.Ralfx wrote:Turbienie tego silnika jest mało opłacalne bo bebechów mocniejszych ze świecą szukać a łatwiej zrobić to auto na kompresorze niż na softturbo.
W przypadku uturbienia ISa 200 stosunek wydanych pieniędzy do uzyskanych mocy może być baaardzo kiepski, skoro IS został seryjnie obdarowany 2JZem który pod względem modów jest mistrzem to po co zawracać Wisłę kijem jak można pójść na skróty. Ktoś kiedyś dobrze powiedział "tam gdzie wszystkie sret, dety, ety mówią papa tam 2JZ mówi dzień dobry". Niestety nie posłuchałem go i teraz tego żałujeNarf wrote:ogolnie podnoszenie mocy jest malo oplacalne, ale tu chodzi o najlepszy stosunek wydanych pieniedzy do uzyskanej mocy.Ralfx wrote:Turbienie tego silnika jest mało opłacalne bo bebechów mocniejszych ze świecą szukać a łatwiej zrobić to auto na kompresorze niż na softturbo.
nie przygladalem sie temu blizej, ale myslalem ze silnik ktory moze byc doladowany seryjnie kompresorem, (bo chyba niczym sie nie rozni wewnatrz od tych n/a?) mozna doladowac softem, moze troche mocniej. Na pewno jest wiecej rzeczy do wymiany ale nie wyobrazam sobie jazdy autem z kompresorem ze wzgledu na jego walory akustyczne
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests